|
|||
|
|||
als je dan perse een andere kleur wil
doe dan regata blauw!! heb ik zelf ook op me jetta en had me polo ook bijna die kleur gespoten. gr maikel
|
|||
|
|||
Gooi dat interieur eruit
en dan Manilla Green of Miami Bleu.... lekkere retro kleuren!
|
||||
|
||||
zowel wit als zwart moeten veel gekuist worden want je ziet al het vuil erop. Grijs daarentegen, maar dat vind ik niet staan op een jetta
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik volgens mij nog niet eerder op een jetta gezien.. idd een super kleur.
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt er wel verdomt veel op Alleen zit je dan met je blauwe interieur.... inarisilber dan? zit je wederom wel weer met je blauwe interieur maar goed daar kun je eventueel wat aan doen Last edited by Der Ghopmeister : 25-09-2010 at 09:11. |
|
||||
|
||||
science green metallic LA6S...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Manilla Green is ook wel heel gaaf. Zit zelf met een geheel groen interieur, wou heb een bruintint geven aan de buitenkant, maar ga nu toch voor een groene tint omdat beter aansluit op het interieur . |
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft wel wat inderdaad. @Dr. Bob: Het interieur is nog in perfecte staat en hoort al 28 jaar lang bij de auto dus ik wil het er niet uitgooien. Als het nou vol scheuren zat, dan wel.
|
||||
|
||||
Ik zou voor een originele kleur gaan.. mooiste is gewoon de originele kleur, maar als je hem toch wilt spuiten, kleur van die tijd..
Later