|
||||
|
||||
metalen ring had ik idd ook niet in de stofhoes zitten... idd vreemd
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nu zal ik je zeggen dat ik precies het omgekeerde heb meegemaakt. Ik had dus ook de revisiesets nodig voor de cabrio en kreeg precies de set die jij omschrijft met die metalen ring aan het eind. Mijn klauwen hebben ook de stofhoes die je eerst in de klauw moet monteren met de zuiger eruit. Heb de setjes dus weer teruggebracht naar de automaterialenzaak (hele poos geleden) Ik ging ervanuit dat het allemaal dezelfde waren en ik gewoon een had gekregen van een andere klauw.
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk Last edited by Yellowbug : 26-09-2010 at 20:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik toen ook betaald (niet bij de dealer, waren wel origineel ATE)
|
||||
|
||||
Quote:
Deze die ik nu heb zijn ook Ate. Dan ben ik wel goed geschoren Ik begon al te denken dat ze gewoon zeldzaam waren en daarom zo hoog van prijs waren.. Maar ik heb ze nu eindelijk dus ik ga er mij niet druk maar in maken. Maar het is wel handig voor personen die hetzelfde zouden gaan meemaken. Ik wil wel eens weten waarom er dan 2 diverse vwII klauwen zijn op Golfjes 1 en welke types |
|
||||
|
||||
Volgens AKTE is in 1984 een omslapunt gekomen vwb de remklauwen. je hebt de klauwen met twee verschillende beugels waar de klauw op gemonteerd zit. eentje is zoals die van Gophmeister (en die heeft de revisieset met de slappe stofhoes en je hebt de klauw die later bekend stond als de GTI klauwen. Die missen de beugel die aan de wielzijde over de klauw heen zit, en die zul jij hebben denk ik en dáár zit dus de stofhoes in met de metalen drager.
Vat je um