|
||||
|
||||
Deze staat nu netjes droog gestalt en wacht tot hij gerestaureerd is.
Deze ben ik al 7 jaar mee bezig. Wordt een witte Derby GT G40. Deze heb ik voor de fun. Hang een 1.6 ABU in. |
|
|||
|
|||
de mijne gisteren gekocht. gaat nog het nodige aan gebeuren
|
||||
|
||||
mooi kleurtje 2-low jetta ziet er verdomt netjes uit ook vooral de achterklep die van mij roest helaas nogal wat....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ikke niet begrijp RSL wieldoppen? via rsl.de wellicht |
|
|||
|
|||
Quote:
ben je niet de enigste . doet deze ook. en wat op het rechter voorscherm. en een beetje achter in de wielkast. maar dat lossen we wel op. het is niet heel ernstig maar het zit er wel
|
||||
|
||||
mijn polo..
|
|||
|
|||
Quote:
Wow die is dik!!!!
|
|||
|
|||
Dan ook maar 2 shotjes van mijn dialy Polo 2 Coupe:
|
|
||||
|
||||
hoi richard
was een grapje omdat ik met deze bezig ben in duitsland Quote:
|
|
||||
|
||||
die is inderdaad dik
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
was er al bang voor rechts voor heb ik ook wat en links achter bij t banaantje op t achterscherm en bij de vulhals is de dorpel ook wat roestig maar goed dat komt ook allemaal wel in orde |
|
||||
|
||||
Quote:
wat voor wieltjes zijn dat? vind ze wel gaaf lijken zo |
|
||||
|
||||
't is wel een erg brakke foto, maar dit is em! alleen nu zonder de ATS'en.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zijn de 2-delige BBS'jes van een Polo 6N2 GTI, de RS772 om precies te zijn. 15 inch, 6J breed, ET45, en je kunt er in principe superlaag mee! Daily is 60-40 verlaagd, met nog eens 10mm verlaagde voorschotels van Bonrath, en hij zou makkelijk voor nog 2cm kunnen zakken! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok ikke begrijp deze heb ik laats via ebay gekocht |
|
|||
|
|||
Quote:
60-40 verlaagt op 15inch???? De mijne staat ook op 15" en is maar 4cm verlaagt en ligt lager dan de jouwe? Of komt dit doordat het een 2F GT is bij me? Vindt het wel een leuke kleuren combi, de wielen... Grtz Poloken
|
||||
|
||||
Quote:
maar niet geschikt voor een steilheck met 70/50 of lager |
|
|||
|
|||
@ Poloken: meten voor en na plaatsen van verlaging geven toch echt een verschil van ruim 60mm voor en 40mm achter Zou niet weten waardoor hij minder laag lijkt, misschien dat ik een platter bandje voer?
@ Der ghopmeister: ik weet dat er niet veel past bij een Steilheck op de achteras, maar wie weet! Ze vallen absoluut niet breed uit, en vallen best diep in de wielkast ik heb nog een aantal van deze velgjes liggen, so feel free to fit one once |
|
|||
|
|||
Volgens mij gaan die BBS'en goed passen onder je steilheck ghop.
|
||||
|
||||
Quote:
2F heeft dikke bumpers, dus ziet er daarom waarschijnlijk lager uit?