|
|||
|
|||
zo vandaag de laatste bedrading aangesloten, en ook de toerenteller, deze werkt perfect, op de orginele golf4 ecu. na een kleine aanpassing in de klok maandag daschbord er weer in, uitlaat er onder. en dan kunne we hem gaan testen.
|
|
|||
|
|||
dashboord er weer in,na regen komt zonneschijn |
|
|||
|
|||
mmmm weinig reactie, niet mooi genoeg jongens? of word een 20vt inbouw al tegewoon? naja binnekort ook hier te zien op het forum, ombouw golf1 naar tfsi. die ook door ons uitgevoerd gaat worden.
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit.
Veel respect voor dit soort ombouwprojecten! Je moet het maar even doen. Ga zo door |
|
|||
|
|||
thanks! doordat we alles zelf maken kunnen we het relatief goedkoop houden, wat uiteraard ook niet geheel onbelangrijk is. voor het contact slot ga ik ff voor je uitzoeken, ik was er al mee bezig geweest voor je
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! Ik moet ook maar eens geld achter uit gaan leggen voor zo'n inbouw
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
ik ben ook begonnen met een 20vt in mn Cabrio. Volgende weeg gaat het blok en bak naar de spuiter en kan ik over een week of 2 beginnen met het demonteren van de 1.8. Welke motorsteunen heb je gebruikt? Twan |
|
|||
|
|||
@ classicline wat voor een 20vt heb je? agu,apx apy enzo enzo en met wat voor een versnellingsbak ga je rijden? orgineel golf1 de 020 bak of een 02a? steunen maak ik zelf, en ja je kun ze ook bij mij kopen.
|
|
||||
|
||||
Mooi project dit, misschien even uitpluizen om de foto's te uppen.
Maar als je hier met mooie grote duidelijke foto's komt worden mensen altijd heel enthousiast. Succes met je project ga deze volgen.
|
|||
|
|||
@ bprijs. de eigenaar van de auto heeft dit topic zelf aangemaakt. ik maak foto s en verstuur deze naar hem met wat info. want ik zelf krijg het al helemaal niet voor elkaar om de foto s op het forum te krijgen, ben niet zo handig met computers hahaha. doe mij maar auto s.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik Heb een AYP uit een Ibiza Cupra uit 2001 Ik ga met de 02a bak rijden en bouw ook E gas in de Cabrio en natuurlijk ook de kabelschakeling en hydr. koppeling. De motorsteunen heb ik al die liggen nu bij de verchromer. |
|
|||
|
|||
kabelboom gaat ook goed komen?! of bouw je alles in!? bij mijn eigen heb ik dit ook gedaan, 1 ding dit is echt niet nodig. onnodig veel werk! tellerklok kan ik ook voor je aanpassen, zodat je orginele golf 1 toerenteller gewoon werkt op de cupra ecu.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kabelboom moet ik nog ff het een en ander uitzoeken maar de bedoeling is alles erin iig tot aan de zekeringkast, mischien mag ik je daar een keer voor bellen? En van het aanbod van die teller en toerenteller zoubik bij deze heel graag gebruik van maken!! Mischien mag ik een keer bij je langs komen om het een en ander een keer te bekijken, het wiel opnieuw uit vinden heeft tenslotte geen zin;-) |
|
||||
|
||||
Leuk project .
Heb je niet wat extra info over de auto. Bijvoorbeeld bouwjaar, uitvoering of een stukje aankoopsgeschiedenis... Misschien nog wat foto's van toen je de auto kocht?
|
|||
|
|||
Staat er al op!!
|
|
|||
|
|||
@classicline, je bent je kabelboom maar nodig van de motor tot in je waterbak oranje stekker bruine stekker enzo. wat in de auto zit is niet nodig en kabelboompje voor je e-gas pendaal ff zelf maken zijn maar 5 of 6 draden. kabelboom wil ik wel voor je klaar maken, als je dan gelijk je tellerklok er bij mee opstuurd kan ik deze ook aanpassen
als je dit wat lijkt stuur dan maar een pbtje. oja je gebruikt je orginele cupra bak? of g60? bij je cupra bak gaan je aandrijfassen niet passen zijn 110 mm flenzen ipv 100. |
|
||||
|
||||
Hier weer ff een upje en wat foto's zoals die er nu bij staat.
Dingen die we nog moeten doen: Downpipe op maat maken en monteren Laatste kabels ff netjes intapen Stuur monteren Motorkap monteren Daarna ff netjes wassen en test rit maken zodat de eigenaar niet voor verassingen komt te staan. Hierbij nog wat foto's: |
|
|||
|
|||
WWWWWWWWWWWWWWooooooooooooWWWWWWWWWWWw!!!!!!!!!!!
Wat een veTTe bak Kicke |
|
|||
|
|||
morge ga ik de downpipe in elkaar zetten zodra deze klaar is zal ik zorgen dat ook hier van een foto op het forum komt te staan! en uiteraard de laatste kleine dingetjes afwerken.
|
|
|||
|
|||
zo de downpipe is klaar! helaas nog geen foto s van gemaakt, maar moet van de week er nog weer onderweg, ivm de hitte wrap die er nog om heen gewikkeld moet worden. dan maak ik gelijk ff een fototje. het einde komt in zicht!!!!
|