|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat wel sneller dan m'n eerste filmpje, komt natuurlijk ook omdat ik minder materiaal heb.. Maar goed een ruwe montage is pas 1.. Morgen maar eens met de effecten beginnen
|
|||
|
|||
Quote:
Moooi Roel, ik (en denk iedereen wel zo'n beetje ) ben benieuwd,en ik hou dit topic in de gaten uiteraard Kan ik ook gelijk ff kijken hoe m'n vrouw haar ''stuurkunsten'' waren Last edited by Geditionone : 22-08-2010 at 22:10. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik ben blij verrast dat iedereen zo enthousiast is!
Iedereen heeft zijn materiaal al 'opgeload' op dezelfde dag als de meet' (!) Leuke foto's van: -Mario (èn een Youtube-je) -Juliën -Madison -Wenny -Mike (ééntje...) -en mijzelf (een paar) The finishing touch komt er ook al aan, als ik Roel mag geloven; errug snel allemaal. THANX everyone! (Alleen uit HHWaard (nog) geen reactie...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Als dat het enige probleem is...motor die niet aanslaat 't is een mooi Golfje
|
||||
|
||||
Kopen wij hem toch met zn allen voor 350, leuke sloper
|
||||
|
||||
@ rene: ik had mijzelf ook verwacht maar mijn knie viel mij erg tegen waardoor ik nog niet voldoende kon staan/ lopen en laat staan koppelen. volgend jaar kun je mij alvast weer noteren,, ik mis mijn auto tussen die van jullie. hehe.
@mike: ik ga er zeker zijn volgend jaar (wat hier boven ook al staat eigenlijk! mooie foto's trouwens! die 5 deurs steelt mijn hart,, wat een plaatje vind ik dat.. ik hou van 5 deurs haha!
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Kevin,altijd leuk om zulke reactie's te krijgen nog 1 x dan,speciaal voor Kevin,omdat jij er niet bij kon zijn.... tot volgend jaar , en als Roel z'n best doet,heb je er ook nog bewegende beelden bij (''hint'' ) Last edited by Geditionone : 23-08-2010 at 18:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
misschien haal ik 'm wel op,heb ik straks een stal vol F&I
|
|||
|
|||
jammer dat ik niet kon komen met de f&i
maar volgend jaar ben ik er bij met de f&i hokje is bijna klaar kan ik dat wat dingetjes doen aan de f&i mooi plekje was het zo te zien op de foto. |
|
||||
|
||||
Quote:
das ook echt iets voor jou paarden weg, auto's erin
|
|||
|
|||
Quote:
Volgend jaar de F&I meeting in Friesland Ruurd dan MOET jij er gewoon bij zijn met jou F&I,desnoods achter mijn F&I op sleeptouw.......... |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Idd Nog een ''Rakker'' dr bij Mariëlle ipv een paardje... Hebben we volgend jaar in Friesland nog een grotere opkomst Moet je alleen ff een ''vriend'' aan de haak slaan,om met 2 ''rakkers'' te kunnen komen volgend jaar Last edited by Geditionone : 23-08-2010 at 21:27. |
|
||||
|
||||
Ik denk erover die F&I erbij te nemen...
hij lijkt me in betere conditie dan die ik nu heb(12-FX-TX) lijkt jullie een herfstmeeting niks? al die mooie kleuren in de natuur
|
||||
|
||||
Je kan ook een bod doen op de mijne; die is al helemaal klaar...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 25-08-2010 at 07:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
en kost vast een boel meer waarom zou je 'm verkopen?
|
||||
|
||||
...alles is te koop, toch?!
Quote:
...voor iets anders, mss? Prijs valt relatief mee, vind ik zelf... Ik wil hem eventueel wel verkopen, maar alleen voor een goede prijs, anders blijf ik lekker erin rijden! Ik heb alvast een advertentie gemaakt om te kijken of er reacties komen... ...eerst alleen hier op het forum (= liefhebbers!) Ik zou zeggen: weten jullie iemand? TIP hem of haar HIER STAAT DIE ADVERTENTIE OP HET VF! .
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
http://www.youtube.com/watch?v=LWaTk1oxGIU
Kijkt u eens ! Voor optimale kwaliteit even op 1080p zetten
|
||||
|
||||
zonde
Quote:
Normaal gesproken ben ik degene die ergens makkelijk van af kan stappen, maar dit vind ik nou echt zonde Vice!!!
|
|||
|
|||
beetje late reactie maar was gzlg
filmpie is ook zeker bruut gworden helaas hebben we gaan fotos kunnen maken.. 4 september organiseren we ook een meeting in heerhugowaard bij astuning.nl