|
View Poll Results: Volksforum Circuitdag? | |||
Ja, lijkt me super | 76 | 74.51% | |
Nee, lijkt me niets | 4 | 3.92% | |
Ik kom ook, maar verder dan paddock kom ik niet met m`n auto | 22 | 21.57% | |
Voters: 102. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Volksforum am ring is idd ook een goed idee!
|
|
||||
|
||||
had je vroeger ook met hoogeveen die het organiseerde in lelystad( nog steeds de leukste meetings, samen met baarlo)
|
||||
|
||||
lang weekend op de ring is miss nog veel gezelliger overdag rijden en circuit rondlopen voor mooie plekjes (rijdt ook erg mooispul rond), 's avonds lekker laten vollopen
|
|
||||
|
||||
Volksdub 2011 am Ring
|
|||
|
|||
Quote:
Zo maak je het voor iedereen betaalbaar en ook de mensen die niet zo'n snelle auto hebben kunnen ook genieten van een rondje. Maar in combinatie met een meeting is denk ik het leukste!
|
|||
|
|||
Quote:
heele goeie |
|
||||
|
||||
geweldig idee en ik ben er ook absoluut voor te porren, maar Volksforum als organisatie heeft er de tijd niet voor zoiets te organiseren, dus dat zou volledig door leden moeten gebeuren
|
|
||||
|
||||
Ik reed altyd 1x per jaar op circuit Zolder in België met mn Golf 1.
Dit deed ik via de Belgian VW Audi club. Je betaald 25 euro lidmaatschap per jaar en dan kun je voor 15 euro borg (transponder) een uur of 3 op t circuit. Ook kryg je voor byna 200 euro aan vrykaarten per jaar om t circuit te bezoeken, ook Spa. http://www.belgianaudiclub.be/club.aspx Volgens my ben je op die manier t goedkoopste uit. Weet niet of ik t nog eens doe, heb er nu teveel geld inzitten naar myn idee om m dubbel te ryden op n circuit... Het is wel plezier verzekerd Gr Pim
Saugergroup [0][0] [0][0] Polo 6N Harlekin Golf 1 GTI PLUS 20V T sold Last edited by PimVW : 12-08-2010 at 10:10. |
|
||||
|
||||
mag duidelijk zijn dat ik ook mee doe
|
||||
|
||||
Ik ben wel een voorstander van Volksforum am ring
Daar heeft iedereen goed de ruimte, is goed betaalbaar en kan iedereen zelf bepalen hoeveel hij/zij uit wil geven aan het rond rijden...
|
||||
|
||||
ben erbij!
|
||||
|
||||
zal bij nurburgring toch wel ergens camping in de buurt zitten? 's avonds bbqen met pintje erbij
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die zit er naast
|
||||
|
||||
ook weer opgelost haha
|
|
||||
|
||||
Ik ben vorig jaar op de ring geweest en september ben ik er weer een mid week. Daar hangt een goede sfeer, het is betaalbaar en je krijgt een vette kick.
Ik stem voor volksforum @ ring. Dat is niet moeilijk te organiseren en je kunt zoveel rijden als je wil. Gr Henri |
|
||||
|
||||
Quote:
Net als die type 1 meeting toen? Dat was echt een succes
|
||||
|
||||
Ow nice, dit topic had ik niet verwacht na mijn reactie
Uiteraard ben ik ook van de partij, luchtgekoeld uiteraard. Ik wil eventueel mee organiseren, maar veel ervaring heb ik daar niet mee, en naast een werkweek van minimaal 40 uur, hobby's en andere verplichtingen weet ik niet hoeveel tijd er over blijft.. Maar onder het motto; vele handen maken ligt werk, wil ik kijken wat ik kan betekenen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens! Ook ik ben zeker berreid te helpen in de organisatie!
|
||||
|
||||
40 40 40, aanstellerij, bij 70u in 5 dagen kan je het benauwd krijgen
Maar ik ben "game", tenminste de Cupra moet eerst gemodificeerd zijn hint, hint |