![]() |
|
||||
|
||||
![]() Liefhebber?!
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
True..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar is meneertje Sven "kom maar langs krijg je een pak slaag" Oldschool weer.
![]() En dat ie stuk voor stuk mooie auto's heeft zegt niks. Hij koopt ze ook keer op keer van anderen over als zij er al mee klaar zijn, dus de enige kunst die daar aan zit is de kunst van het geld neertellen. ![]() Als je wilt handelen, prima, maar dan donder op met je pijn in je hart en liefhebbers gezemel. "Uit handel verkregen" klinkt dan eerlijker. Airride, G60 en vr6, waar dan? Owja, en een motor schakelt niet, dat doet de bak. ![]() Verder een nette auto en een ok advertentie, ik moet alleen die hele gast niet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() laatst toen ik met de kübel onderweg was naar spa, stond ie toevallig achter mij te tanken, met ruud's vw shop sticker op de ruit...
net dingetje wel..op die zwarte achterlichten na dan. maar dat is persoonlijk.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gast, jouw mening is bekend en duidelijk. Laat het daar toch een keer bij. ![]() Iedere keer als er een advertentie of foto voorbij komt van oldschool, ga jij weer provocerende reacties plaatsen, dat gaat een keer fout.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
+1 ! Heb zelf meerdere keren met Sven zaken gedaan, van onderdelen tot hele auto's gekocht en verkocht en tot volle tevredenheid. Terwijl ik me meen te herinneren dat ik bij dhr Breadfan zelf toch echt een keer maanden lang op mijn reeds betaalde spullen heb moeten wachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen, laten we het bij het onderwerp houden.
Jammer dat ie weer te koop is, maar de huidige eigenaar zal zijn redenen ervoor hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Mee eens, Tiefleger.
Heb ook al eens een Votex bewaard voor Breadfan. Nooit opgehaald. Overigens vertelde meneer toen zelf dat ie al een hele collectie votexen had. Zal toch niet stiekem een handeltje hebben in die dingen en zo de hobby bekostigen? ![]() Maar laten we het liever ontopic houden. (en daarmee bedoel ik dus niet het zwart maken van de zogenaamde handelaars...)
|
||||
|
||||
![]() mooi golfje, alleen maken de donkere lampjes de auto idd niet mooier.
Een handeltje in bijzondere VW's is toch geen probleem? Ik koop ook wel eens een auto, die ik een beetje oplap en weer doorverkoop. Sterker nog, heb er nog 1 staan voor de handel.
|
|||
|
|||
![]() ik ook! ik rij er nu mee dus als er iemand interesse heeft in 20jahre Golf
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ruik ik hier jaloezie............ |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien het verzoek van Peter om het ontopic te houden niet helemaal gerespecteerd kan worden gaat deze maar dicht