|
||||
|
||||
praatjes vullen geen gaatjes...
|
|
||||
|
||||
Haha heb ik toch de goeie voor me
|
|
||||
|
||||
Zat nog even te denken......die zwart zilvere bbs ideeen van je, is dat de bedoeling dat dat op die 1 delige gaat gebeuren?
|
|
||||
|
||||
Quote:
sorry sorry Ik heb na vele malen op de veiligheid geatendeerd te zijn het idee laten varen omdat ik dus simpel weg de middelen en het geld niet heb op met een prototype te maken die veilig is sorry maar ik beloof niks maar zitten nog ideen in men hooft wat ik wel uitzou kunnen voeren Last edited by gtipower : 23-01-2005 at 11:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas niet nee |
|
||||
|
||||
Quote:
voor tijdelijk wel ja vind het een beetje sneu geld om voor een tijdje een mooie set 2 of 3 delige te gaan vergallen terwijl ze veel mooier staan onder een mk1 of mk2 dit zijn dus de gewone vr6 bbs velgen ik zit nu nog even met de poot omhoog ivm die operatie zodra ik weer aan het werk kan ga ik weer verder met die velgen heb ze laatst gezien onder een dusty mauve kleurige golf III stond niet gek en makkelijke in onderhoud maar 1x perweeg schoon maken ipv elke dag nou gr |
|
||||
|
||||
@ lennart
zou et nie wete nu snap je ook dat ik geen engels kan |
|
||||
|
||||
probeer ut dan ook niet pfffffffffff
|
|
|||
|
|||
Kleine tip:
Gebruik voor de grap eens komma's en punten..... Maakt dit topic toch een stuk makkelijker lezen...
|
|||
|
|||
Nog ff over die booskijkers,waarom moet je nieuwe koplampglazen halen?
Je kan toch ook gewoon die booskijkers eraf halen?Of heb ik het nou mis? |
|
|||
|
|||
Zit dat niet vast gekit dan?
|
||||
|
||||
Quote:
en daar hebben ze kit remover voor...dus ik geloof zelf dat ie de booskijkers mooi vind |
|
|||
|
|||
jaaa maar alstie ze mooi vind dan kan hij ze daarna weer vast kitten :-D
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn geld is nooit sneu Maar als het voor tijdelijk is zou ik deze er onder laten en niet gaan prutsen met zwarte verf, als het tijdelijk is kan ik me niet voorstellen dat je er veel tijd aan wil besteden om se te verfen toch? En hoezo staan 2 en 3 delige wielen niet onder een Mk3? |
|
||||
|
||||
die vento is stoer
|
||||
|
||||
Quote:
Idd en goed ook. Ik kan het natuurlijk wel eff proberen, heb er wel spul voor opt werk. Enne sorry voor de gramatika niet mijn sterkste kan zal het proberen. |
|
||||
|
||||
@ Forum Freak vind ze niet lelijk, maar super mooi ist nou ook weer niet.
|
|
||||
|
||||
@ erik
mmm om heel eerlijk te wezen ziet het erniet verkeerd uit maar ik vind die verbreed staal ook wel apart staan onder golf 3 in 16inch en dan verchroomd je blijft ermee bezig |
|
||||
|
||||
Verchroomd staal :?
geloof niet dat wij dezelfde smaak hebben Dit is toch mooier: Maar misschien heb je gelijk, ik mag mensen graag overtuigen met een foto, maar misschien heb jij ook een foto van verchroomd staal op een golf 3? |