![]() |
|
|||
|
|||
![]() erg mooie plannen voor de rallye ziet er nu al een stuk beter uit.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vandaag ook een setje rallye recaro,s gekocht ![]() uit een schade auto heb nog nooit 2 recaro,s zo kort gezien ![]() stoelen zijn beide echt zo krom als een hoepel ![]() maar stof en leer zijn vanbeide ongedeerd gebleven ![]() nu heb ik ook nog een setje blauwe recaro,s van een mk2 laten deze stoelframe,s nu net het zelfde zijn ![]() ![]() ![]() post morgen wel foto,s
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt weer goed allemaal.
Handige back-up (daily) rallye voor als de jouwe deels uit elkaar ligt ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als dit dezelfde kant op gaat, als die andere Rallye
![]() Krijg ik nooit een slappe plasser weer, dan breng mij maar weg...!! ![]() Dus ga dit zeker volgen, mooi man..? Succes met de Rallye ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zal vast en zeker weer een bommetje worden Corne!
|
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed man, kom maar op met de feuteu´s....
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zo hier is er al 1 ![]() ![]() deze wordt morgen weg gebracht om alles over telaten zetten op de andere recaro,s eigelijk ook wel zonden want die blauwe recaro,s zijn ook geheel netjes maar lang niet zo zeldzaam ![]() ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Zo...wie heeft daar ie op gezeten dan!?
Heb je de Rallye te koop trouwens? Meende dat ik hem zag staan @ Marktplaats
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja kwamen uit een auto met zij schade zal niet zachtjes gegaan zijn ![]() ja staat tekoop weet nog een mooiere testaan maar zoals ik al voorin mijn topic aan geef. als de 16vg60 erin licht is hij niet meer tekoop ben eerst nog even met mijn tuin bezig daarna gaat er een 16vg60 in binnen nu en 2maanden
|
||||
|
||||
![]() Zal wel hard lopen dan je tuin met 16VG60......
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zoooww hey mooie kromme stoel ja ![]() ![]() ![]() ![]() Mooi dat je deze recaro's nog hebt kunnen vinden ![]() ik ben nog op zoek naar aléén een mooie bijrijders-stoel,dus als ik de mijne in kan ruilen op jou goeie stoel houd ik mij aanbevolen ![]() wederom succes met je plannen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
pas er zo ook wel in hoor ben maar 173 ![]() ja ik weet dat jij opzoek bent maar verkoop het intrieur alleen in 1x compleet anders schiet ik er ook niks mee op blijf ik met de rest zitten wil voor het setje 500euro hebben is in nette staat zonder gaten
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en anders blijf ik met de rest zitten ![]() ![]() ![]() maakt niet uit kerel,ik ga verder zoeken,maar laat het ff weten als jij in die stoel zit zoals die nu is,dan weet ik dat je mooi ''scheef'' bent,misschien kan ik DAN wat ''handel'' met je doen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wouw dat de tijd van de slaven nog bestond had ik die aant werk gezet ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zal ik doen Corné.als jij dan ff laat weten wanneer jij in DIE stoel zit ![]() enne foto's komt goed,alleen staat ''hij'' nog ff achter slot en grendel in de stalling,dus moet ff kijken wanneer het ff uit komt om die kant op te rijden voor foto's.maar komt goed,eerst maar ff van jou horen wanneer jij in DIE stoel zit... ![]() ![]() we houden wel ff contact ![]() |
|
|||
|
|||
![]() valt niet meer mee zijn al weer gemaakt zal morgen ev n foto,s plaatsen
|
||||
|
||||
![]() Heb je de bekleding nog van die blauwe recaro's, daar heb ik wel belang bij PM mij maar ff een leuk prijsje haha
|
|
|||
|
|||
![]() vandaag de recaro,s opgehaald bij de bekleder en zijn weer in nette staat
hoop dat mijn achterbank met hoofdsteunen ook voor vagfest binne is ben nog opzoek naar een compleet set electrische ramen en spiegels en dan liefst met orginele kabelboom en een orginele kabelboom voor electrische recaro,s heeft iemand iets laat maar weten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Snelle stoffeerder heb jij zeg, ziet er weer goed uit zoals gewoonlijk
![]() |