|
||||
|
||||
Mooi projectje Bas! Komt vast goed met dat ding
|
||||
|
||||
Gisterochtend vroeg op gestaan om naar de sloop te gaan voor wat onderdelen zoals:
-pendalenset voor hydraulische koppeling en koppelingcilinders + slang. -remoliepotje met aansluiting voor koppeling -plaat voor achter de rembuffer, voor de koppelingcilinder. -middenconsole -deurbakjes voor speakers En voor alles geslaagd voor 20 euro ( de beste man had denk ik een goed humeur ) Tevens deze week een set originele rood zwarte achterlichten, verstelbare spiegels, GTI lip gescoord. Mijn idee is om de golf op te bouwen als een 85 GTI, dit omdat mijn hobbykar ook al onder de chromen biezen zit, dus dit wordt ff wat anders Mooie zolder vondst bij mij thuis. [IMG] [/IMG] Ik heb het eendagskenteken van de RDW al binnen dus na 18 augustus even keuren en dan kan het slopen beginnen, DUS als er nog iemand op zoek is naar een 1600 EZ met automaatbak en alle toebehoren Dit was het voor nu weer ff ik zal van de week ff foto's posten van de binnenkant en onder de kap |
|
||||
|
||||
Zal wel weer een mooie auto worden, succes er mee.
|
|||
|
|||
Leuke auto die je van me hebt overgenomen.
Ik doe tevens mijn keiharde Golf 2 op LPG weg, als je iemand weet die ook een harde basis nodig heeft, geef een gil. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ben er blij mee, nu nog een kenteken en dan slopen , en een leuke motor erin |
|
||||
|
||||
Gaaf project, slim om hierop over te stappen!
|
|
||||
|
||||
Zo eindelijk weer eens ff een kleine update, afgelopen woensdag naar de RDW geweest, en met een goed gekeurde Golf weer naar huis.
Woensdagmiddag ben ik naar Halsteren ( noord brabant ) geweest om een edition interieur op te halen van een 16v, RECARO'S dus. De bestuurdersstoel is toe aan grote renovatie, maarja het kostte ook geen drol. Ik zal dit weekend weer ff wat pica's plaatsen. Nu nog wachten op het kenteken, ik ben benieuwd en dan slopen maar !! |
|
||||
|
||||
hey leuk project. ben er zelf ook (nog steeds) aan bezig
mocht je vragen hebben, of misschien juist weer nuttige info voor mij dan kan je het altijd stellen he.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, maar we hebben al een paar pompverstuivers in golfjes geplaatst, dus heb ik wel een aardig idee hoe en wat. Maar toch mocht ik tegen iets aanlopen, dan hou ik je aanbod zekers ff in gedachte |
|
||||
|
||||
misschien dat ik dan juist wel eens wat aan jou kennis kan hebben
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik je kan helpen, dan altijd |
|
||||
|
||||
Gisteren mijn Recaro stoel met wat onderdelen naar mijn bekleder gebracht, dezelfde die ook het leer in mijn hobbykar heeft gemaakt.
De Recaroset kon ik voor een leuke prijs ophalen, later nog een edition interieur van VW forum gekocht voor onderdelen. Afgelopen week nog blauwe vloerbedekking opgehaald, dus heb ik nu alles compleet. FF een foto van alle delen bij elkaar. [IMG] [/IMG] Ik ben al bezig met een complete motor, en ik hoor 1 dezer weken of het doorgaat. Tevens is de originele motor en interieur al verkocht. Ik zal dus binnenkort eindelijk los kunnen met het demonteren |
|
||||
|
||||
Eindelijk Begonnen !
Nou eindelijk is er eens een keer wat gebeurd hier, ik kreeg vanmiddag om een uur of 2 een aanval, in de zin van "en nu gaat de motor eruit" ,en alle aanverwante rommel.
Dus ff mijn kameraad gebeld of er nog wat ruimte in het hok was, en toen maar begonnen. Ik hoop dat ik komende week mijn motor op kan halen, wat voor 1 het is hou ik nog even voor me, dat houdt het een beetje spannend Maar niet teveel gelul, eerst de foto's. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Kwaliteit van foto's is niet zo best, telefoon hé, het was dit keer een beetje behelpen want de motortakel was er niet. Maarja hij is eruit, kan ik rustig weer verder. |
|
||||
|
||||
Het begin is gemaakt
Ik ben benieuwd welke motor er in komt
|
|||
|
|||
Hé Bas,
als je nog blauwe hoedeplankdragers zoekt, dan heb ik nog wel wat voor je liggen...
|
||||
|
||||
Quote:
He Bobby, bedankt voor het aanbod maar ik heb alles al inclusief hoedeplank zonder gaten en de vloerbeddeking |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk een dikke |
|
||||
|
||||
ARL?
Succes Bas!
|
||||
|
||||
-plaat voor achter de rembuffer, voor de koppelingcilinder.
heb je hier een foto van? ik zoek er ook nog 1 namelijk.
|
||||
|
||||
lekker bezig hoor! benieuwd wat je heir van gaat maken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |