![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Thijs! Zie dat je al flink aan het werk bent
![]() ![]() Wil hem binnekort wel ff komen bekijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is al aardig wat tijd in gaan zitten idd. Je moet maar gewoon een keer mee gaan beunen. Als je nog een keer aan je scootie gaat beunen kom ik ook wel effe langs. Oja, samen met Erik een motorbok besteld. Kunnen we wat makkelijker aan het blok sleutelen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie werken
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar hou ik je aan! Wist niet dat je de golf samen met erik aan het bouwen was ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was beetje toeval, van het ene kwam het andere ![]() Oja heb beetje gezeik via Ebay. Had een interieur gewonnen en zouden de verzendkosten € 60,- zijn, ik netjes geld overgemaakt en nu moet ik ineens € 120,- verzendkosten betalen omdat het naar NL moet. Ik dus het adres van Frank doorgegeven moet die ineens € 100,- voor verzendkosten hebben ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een lapschwanz!
Sommigen proberen inderdaad nog wat te verdienen aan de verzendkosten, maar als je van te voren duidelijk een prijs hebt afgesproken dan moet je inderdaad gewoon een klacht indienen. Of daar echt iets mee gedaan wordt weet ik niet, maar neem aan van wel.
|
||||
|
||||
![]() Na gister flink gefeest te hebben op Decibel vandaag nog even gaan beunen. Merkte dat ik niet echt helder meer kon denken omdat ik goed moe was. Hebben als eerst mijn nieuwe speeltje in elkaar gezet en het blok eraan gehangen:
![]() Daarna hebben we de deuren eruit gehaald en kaal gemaakt. Tenslotte nog een vak in het rek vrijgemaakt zodat mijn spullen netjes bij elkaar liggen. Misschien dat ik morgen nog even verder ga. Kan op het moment niet echt veel omdat ik moet wachten tot Erik klaar is met zijn frikandel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb een klacht ingedient maar Ebay kan er niks aan doen helaas. Ben nu hard aan het twijfelen wat ik nu moet doen. Een bruin interieur van voor 1980 kom je niet echt vaak tegen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hee Thijs. Mooie Datona standaard. ik heb dezelfde. Moest jij ook het vliegwiel demonteren om hem te bevestigen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yes. Dachten eerst ook dat we het met de bak eraf zouden halen. Maar zagen al snel dat het niet ging lukken. Maar volgens mij is dat normaal, Frank zijn blok hangt ook op de steun zonder vliegwiel. Oja en pasbussen moesten eruit, blok kan nog best zwaar zijn als je het omhoog moet houden zeg, weet weer dat ik een rug heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had gelukkig een olifantje ter beschikking, kon ik de motor in laten hangen terwijl ik de bak eraf heb geschroefd. Idd de pasbussen eruit halen.
Ik denk dat ik wat ga verzinnen zodat ik in de toekomst het vliegwiel niet hoef te verwijderen. Maar schijnbaar heb ik dat met een reden moeten doen, want ik zag oliespoortjes aan de achterzijde van het vliegwiel naar de buitenzijde lopen. Denk dat de keerring van de krukas vervangen moet worden.
|
||||
|
||||
![]() aan de achterkant van de motor kun je um ook monteren op de bok (bij bigblok iig)
kun je er zelfs een bak aan hangen en laten lopen ![]() zo ongeveer
Last edited by knedel16vweber : 22-08-2010 at 21:25. |
|
||||
|
||||
![]() Werk belde vandaag met de mededeling dat ik vandaag vrij zou hebben. Nou ik dus eerst een paar kratten gehaald waar ik de spullen netjes geordend in kan leggen. Effe met Erik gebeld en samen richting Deutschland gereden. Als eerste maar de ramen eruit gesloopt. Alle gingen goed behalve de achterraam die was even tricky. Uiteindelijk zonder te beschadigen eruit gehaald.
Tenslotte was het plan om de draagarmen en achteras enz eraf te halen. Helaas is dit niet meer gelukt omdat het toch al wat laat begon te worden en ik geen overlast wilde veroorzaken. Uiteindelijk is dit dus het resultaat: ![]() Helaas hadden ze het steenslagkapje met kit vastgemaakt waardoor ik de verf eraf trok, maar uiteindelijk is dat niet zo'n heel groot probleem omdat de auto toch gespoten wordt. Volgende keer neem ik wat primer mee om roestvorming te voorkomen. ![]() ![]() En uiteindelijk een golf 1 in onderdelen in het rek: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is wel handig, eens kijken of dat met mijn blok + steun ook kan. |