|
||||
|
||||
Die foto;s van de lotus zijn tijdens vroemdag gemaakt of niet? laatste 3 jaar ook mee gereden blijft leuk om te doen
|
|||
|
|||
Klopt
|
|||
|
|||
Triest genoeg zijn vandaag al mijn spulletjes van m'n Golfje gejat
Vanochtend was alles nog in orde, maar net bij thuis komst reed ik toch nog even langs (zesde zintuig gevoel...) en ja hoor... spanband rond het imperiaal losgsneden, camouflagenet aan stukken gesneden en alle rekbanden (lagen er nog naast). M'n oud snowboard is weg, evenals mijn legerkistjes en inhoud... Het snowboard was onbruikbaar gemaakt voor ik 'm op het dank monteerde door de meeste schroefdraad door te boren, zelfs door het board heen. Dat ziet iedere idioot wel. en in de kistjes zaten wat spul: leger hangmat, stekkerblokkie ed. Kortom, voor niet meer 50€ incl kistjes, maar het feit dat deze persoonlijke spullen weg zijn raakt me diep... De (dure) antenne van de CB zat er overigens nog gewoon op ? Waarom jat iemand zomaar persoonlijke spulletjes en dan nog zonder enige echte waarde............... ? PS: iemand nog een oud snowboard in de aanbieding :'(
|
||||
|
||||
tis toch onvoorstelbaar altijd he .
alleen daarom heb ik al een huis met garage gekocht voor zoon mensen . gelukkig hebben ze dan niet het dure spul mee , maar dan nog is het k*t zal eens rond kijken of we ergens nog een board hebben |
|
||||
|
||||
das triest.
maar ik vraag me af of de rest van de mensen die met spulle op hun dakrek rijde, dit er niet telkens afhalen of gewoon binnen parkeren, het is nu heel simpel eraf te pakken. maar heb nog wel een plankje liggen denk ik. pb maar ff als je interesse hebt
|
|||
|
|||
Alle spullen zaten echt goed vast en duidelijk te zien dat het geen waarde had.............. maar ja... toch......
... nog een fotootje (met spullen :p) ... "ergens in Polen" ... en ergens in Oostenrijk ff afkoelen... .. en nog een keer afkoelen :p maar ging verder prima toen we de grill maar definitief op het dakrek hadden vastgemaakt
-= www.DMPD.eu =- Last edited by Razma : 22-08-2010 at 18:03. |
|
|||
|
|||
Tis echt drama dat mensen niet met hun klauwen niet van ander mans spullen af kunnen blijven..
Heb zelf ook een imperial op de kever die maar met 2 vleugelmoeren vast zit.. Dus hou m'n hart vast!
|
|||
|
|||
Het golfje en eigenaar is CarbageRun 2011 er ook weer bij.
Afgelopen week een leuk tripje naar de Ring ook overleefd :-)
|
||||
|
||||
Quote:
foto's gemaakt op de ring? kom je trouwens nog een keer dat snowboard halen? of is je dakrek al weer gevuld? gr Joost
|
|||
|
|||
Nee, dat niet ;-)
Ring zelf doe ik echt niet met het Golfje, alleen ff wezen kijken op de poserplaats. OMG, ik realiseer me net dat ik vandaag in Oudenbosch was bij MJK leathers, wat stupid van me !!!
-= www.DMPD.eu =- Last edited by Razma : 07-11-2010 at 21:44. |
|
|||
|
|||
naja, dan maar foto zonder helm :p
|
||||
|
||||
is dat een guillieta 1600 bij toeval?
|
||||
|
||||
Heb nog wel een paar ongebruikte Audi ski's voor je liggen als je daar wat mee kan .. Hoef er niets voor te hebben
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog een houten hertog jan kistje