|
||||
|
||||
Quote:
thanks, super kleur op de kever denk dat het op de 74er ook wel staat. |
|
||||
|
||||
Erg mooi project kun je hier van maken. Blokje zou ook wel moeilijke keuze zijn maar bij een Swallowtail zou ik toch wel het orginele blok erin houden. Desnoods met webers oid idd, heb je toch net wat meer vermogen en toch orgineel blokje.
|
|
||||
|
||||
Aha dus toch nog naar een lange tijd te koop te hebben gestaan verkocht.
Veel werk ga je er aan hebben maar o wat is het toch mooi zo'n swallow. Ik ben zelf ook bezig met de restauratie van mijn swallowtail en bouw er zelf een tdi motor in. Die van mij was dan ook ontdaan van alle details behalve de kont. Dus dan is het niet zo erg. Volgens mij is die van jou nog zo origineel dat ik niet weet als ik hem had of ik daar een andere motor in zou doen. Maar voor iedereen geld je moet doen wat je zelf wil het is jou auto. Veel succes |
|
||||
|
||||
Originele kleur is L91Z...zou eerder een bouwjaar correcte kleur erop spuiten,en motorisch wat jonger dan andersom...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
ik heb vandaag tekeningen gekregen via mail van ErikvanBilsen van het bouwen van een draai bok dus ik denk dat ik morgenavond rustig even een paar vierkantekokerbuizen op maat ga zagen en dan rustig de auto strippen en uitkleden en dan eerst de bodem stralen.
eind volgende week komt als goed is het plaatmateriaal thuis en dan bigin ik rustig stukje voor stukje na te lopen. en heb ik een dag geen zin of de vrouw heeft wat dan doe ik niks want ik wil hier serieus aandacht aan besteden en dan duurt het maar wat langer. ik heb ook net de rallye klaar en we krijgen als het goed is in oktober een tweeling erbij dus het hangt ook een beetje van het zakgeld af wat ik van de vrouw krijg Last edited by monark : 27-07-2010 at 23:37. |
|
||||
|
||||
super projekt
Monark zon swallow zou ik helemaal orgineel houden zeldzaam dat spul nou je moet zelf weten wat je er mee doet natuurlijk maar ik wist het wel
echt helemaal orgineel zou hem nog niet eens verlagen orginele kleur erop velgen en zo orgineel mogelijk super golfje heb je dan zullen veel jaloers op zijn onder andere ik Groeten Kevin |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij bent gewoon raar....
|
||||
|
||||
Ik ben het wel met Chris eens.. mocht je het in je bol krijgen kan je moderne techniek er altijd nog weer uitschroeven
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop
Ik heb de verkoopadvertentie meerdere malen bekeken en iedere keer als die ge-upt werd, hoopte ik dat iemand van hier hem gekocht had en een restauratie zou beginnen. Zo'n wagen behoord gewoon in ere hersteld te worden. En nu is het eindelijk zover Maak er wat moois van en ik ga hem zeker volgen
|
||||
|
||||
Mooi ding!
Veel succes met de restauratie ook! Wat de motor betreft zou ik kijken wat je met de auto gaat doen. Maak je hem helemaal mooi en zet je hem vervolgens op je slaapkamer en verkoop je hem wellicht weer een keer dan zou ik voor de orginele motor gaan. Ga je regelmatig mee rijden en doe je hem nooit meer weg dan zou ik er lekker iets moderners in lepelen. Dat hij dan door de motor iets minder waard zou worden is dan niet zo erg.
|
||||
|
||||
Mooi project!! Mooie auto, zeldzaam orig. kenteken.. super!!
Succes ermee! mooi origineel houden!! Als je een 16v wil bouwen koop dan een 82 of 83-er, zijn er genoeg van!! |
|
|||
|
|||
Ja vind ik inderdaad ook. Heb een 83er met een dikke 16v motor en de 74er hou ik lekker origineel.
Maar het is jou auto. Gewoon doen wat je leuk vind.
|
||||
|
||||
Mooi die 16V erin als je dat leuk lijkt... is immer zo weer om te bouwen.
Als iedereen alles wat oud is origineel zou houden wordt de wereld er ook niet beter of mooier op, waarom roepen velen bij een 50er brilkever " op ze kut plat op het asfalt" en als er dan nog een 2332 Turbo inzit dan drupt het zaad ze helemaal op de tenen..en een golf zou opeens alleen maar standaard moeten zijn? beetje raar. In mijn ogen moet het wel een beetje omkeerbaar zijn, dus wazige lakjes enzo ben ik ook niet een fan van.
|
||||
|
||||
ik denk dat ik het orginele blok er in hou en daar webers op doe en een andere nokkenas + spaggetie en dan denk ik dat ik in mijn andere golf de 16v doe.
Deze golf dan maar al vind ik dat ook zonde deze is orgineel af fabriek met 23000 km. maar webers is voor mij vrij onbekend en zal daar hulp bij moeten hebben want dat is vrij moeilijk af te stellen hoor ik om mij heen. Last edited by monark : 28-07-2010 at 16:31. |
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat er meer brilkevers zijn als swallowtails. Dus dan vind ik het persoonlijk weer meer zonde bij een auto waar er nog maar heel weinig van zijn. Maar goed, ik begrijp je punt.
|
|||
|
|||
komt zeker goed pieter met de mk1.
en je weet je moet je eigen ding doen mijn antwoord weet je al als je eens hulp nodig hebt hoor ik het wel maat. succes met de mk1 p.s het was wel een mooi eindje rijden met de vrachtwaggel |
|
||||
|
||||
Van harte Pieter met je nieuwe aanwinst
Ik zou zeggen doe je best Gr Siep |
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat was nogal een stukkie rijden he 600km oja wat was dat antwoord ook al weer |
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik zal mijn best doen siep deze heeft heel veel liefde en aandacht nodig |
|
||||
|
||||
Nice! Ik hou deze net als velen hier al een tijdje in de gaten in de hoop dat deze de restauratie zou krijgen die hij verdiende. En stiekem hoopte ik dat hij net zo lang te koop zou staan totdat ik meer plaats zou hebben voor een project erbij.
Maar ik geloof dat hij nu ook in goed handen is. Ik zou zeggen lekker origineel houden met een verlaging en een leuke set velgen.