![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding meller!
![]() hoe schiet t op met je vr6 ombouw? |
|
||||
|
||||
![]() dikke jetta, vr6 erin en lekker cruizen
|
|
||||
|
||||
![]() Thx dudes.. Vandaag m'n blok etc. Naar de loods gebracht waar de wagen staat.. Dus eerdaags maar een serieus gaan beginnen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knap ding Melvin, ziet er goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thx Serge.. Eerdaags het frontje van je 2 er maar afschroeven voor m'n jetta !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo.. Ff stof afblazen hier..
Vorige week: ![]() Deze week: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Door ziekte van mijn zoon met enige vertraging de vr6 erin gelepeld..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi project meller
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo.. Ik kom hier niet zo vaak.. Jetta rijdt al een poosje met de vr6 erin..
Zo een paar meetings gepakt; ![]() ![]() ![]() De RM's zijn verkocht, GTI edition interieur is verkocht. Rolkooi wordt zwart, recaro speeds erin, achterbank plaat en hoedenplank gaan eruit. Alles met stof bekleden, zwarte hemel en c stijlen, airride monteren en nieuwe velgen.. 2015 wordt weer updaten en meetings pakken.. |
|
||||
|
||||
![]() Nice!
|
||||
|
||||
![]() Super vet, maak maak er een hele kooi van man
![]() nice die wielen er bij.
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie Jetta!
Heb je misschien duidelijkere foto's van de manier waarop je de heckblende hebt vastgezet?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Blyft n mooie Jetta tjoener
![]()
|
||||
|
||||
![]() @T.C.Z.L.: zit vast met de originele dubbelzijdig tape en in het midden met (volgens mij) m6 boutjes en moertjes met ringetje en rubbertje ertussen.. Beetje pielen, maar zo zit t goed vast..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo.. GTI edition interieur verkocht, Recaro Speed er eindelijk in..
![]() Rolkooi wordt op dit moment ontlakt en voorzien van wrinckle zwarte poedercoating.. |
|
|||
|
|||
![]() Deze ga ik op de eerstvolgende meeting eens goed bekijken, hopelijk tref ik je dan s
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() NOOO <3 love your red cage! haha nee snap ik opzich wel, bouw je 'm ook door naar voren?
Groetjes!
|
|||
|
|||
![]() Lancer EVO stoelen.
JDM as fuck Meller!
|
||||
|
||||
![]() mooie stoelen! N.... ow wacht verkeerde openingszin