|
||||
|
||||
Quote:
bedankt! oke wat voor auto ree jij dan? woon jij tegenover win nap? gr |
|
||||
|
||||
neej maatje van mij woont daar. stond te wachten in een org blauwe golf II
|
|
||||
|
||||
Quote:
ahh oke ik heb je toen niet gezien |
|
||||
|
||||
Hallo allemaal een kleine update
Ik heb vandaag nieuwe G60 randen en dorpels kunnen vinden! Heb inmiddels al geld gehad van het waarborg fonds. Dus er kan begonnen worden met de auto, ik ga eerst spullen bij elkaar zoeken en daarna trek ik de auto uit elkaar en word die volledig in de zelfde kleur over gespoten. Ik zoek nog wat spullen: G60 voor+achterbumper gti deurlijsten g60 spatborden el. spiegels hier wat foto's Last edited by jeffGolfMK2VR6 : 31-08-2010 at 16:07. |
|
|||
|
|||
geen dunne bumpers er meer op??
en toch maar niet verkopen
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik heb g60 omlijsting kunnen regelen dus er komen dikke bumpers op, hij word zoals me 16v was ik verkoop hem nietmeer ik heb de auto van me vader overgenomen peugeot 306 cabrio voor dagelijks gebruik dan kunnen we de vr6 is netjes en goed aanpakken |
|
||||
|
||||
dunne bumpers te koop?:P
|
||||
|
||||
Quote:
jup splinternieuw met knipperlichten intressen? |
|
||||
|
||||
Leuke wagen, ben benieuwd naar de vorderingen!!!
Heb deze ook al eens in Harmelen zien staan bij het bekende autobedrijf Success!!
|
||||
|
||||
Quote:
Hey bedankt, komt goed! Ja daar komt die vandaan haha. Zaterdag el spiegels g60 schermen en modderkuipen halen dus we komen er wel! gr Jeffrey |
|
||||
|
||||
nou zoals belooft spullen gehaalt
g60 schermen/modderkuipen dunne deurlijsten el. spiegels golf gti embleem |
|
||||
|
||||
klein updatetje.
Na het werk even bezig geweest met het rechter voorscherm te ontlakken met de verf faun, nog niet helemaal klaar maar het schiet al op hier een foto ervan. |
|
||||
|
||||
Lekker bezig!
|
|
||||
|
||||
Quote:
hey bedankt! jij hebt ook een mooie f&i kerel je zocht nog een grill met dubbele lampen toch? zijn duur hoor kosten ongeveer 95euro en imitatie 35,ik heb een site voor je waar je die imitatie kan bestellen stuur maar een pm als je het intressant vind. gr jeffrey |
|
||||
|
||||
g60 bumpers binnen
|