|
|||
|
|||
Quote:
Eensch.. die irritante duitsers horen er ook een beetje bij
|
||||
|
||||
oke het feesten is ook leuk,maar ik wil daar eigenlijk heen vanwege de auto's.
En 1 meetingdag meepikken om de sfeer te proeven lijkt me geen probleem. Andere vraag,zijn ze daar echt zo moeilijk over verlaagde auto's en alles? |
|
||||
|
||||
Hotel alweer geboekt!
|
||||
|
||||
Komend jaar weer lekker met de mk1 in een compleet nieuw jasje
Nog een hoop te doen maar we gaan ervoor
|
||||
|
||||
Ik ga ook vroeger, ben over 5 weken al aanwezig!
Volgend jaar is een onzekere factor maar wil wel heeeeel graag, voor de zekerheid ook al een huis geregeld! |
|
|||
|
|||
ik vind zoizo dat je er al 3maanden van tevoor moet zijn
en gewoon pas zaterdag als daar alles leeg loopd ook lekker naar huis zonder de echte 3 dagen van drukte en gekte geen worthesee voor mij uhh ons :
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
[QUOTE=brabomk1g60]Komend jaar weer lekker met de mk1 in een compleet nieuw jasje
Nog een hoop te doen maar we gaan ervoor [/Q De golf 1 in een nieuw jasje ???? Trek je tegen die tijd dan het jasje van je trouwpak over de golf heen? Ik begin nu alvast met "zeuren", want helaas heb ik al vaker een gewijzigde planning van jou mogen horen . Afspraakje maken ??? Geen golf, dan rij je maar alleen in willekeurig welke auto, maar dan neem ik Naat als passagier mee ???? Maar hoe dan ook, die golf gaat komend jaar die kant op, dus als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag. Gr, Rob
|
|||
|
|||
Quote:
Met grote tuin Dirk .... |
|
|||
|
|||
Quote:
Als ik het een beetje goed heb, is de Wörthersee niets voor jou. Denk dat je daar behoorlijk slaapzzzz van krijgt. Gr, Patrick. |
|
|||
|
|||
Lijkt mij ook machtig om hier heen te gaan!
|
|
||||
|
||||
Ik moet komend jaar ook. Huisje is al geregeld.......vervelend Laatste keer, was ook al weer een jaartje of wat terug.
|
||||
|
||||
mooi Chris, gaan we aan de Goesser
|
|
||||
|
||||
Lijkt me duidelijk dat ik er weer bij ben. Dit jaar de eerste keer en dat is echt iets wat je meegemaakt moet hebben. Ben wel van plan om nu een week voor de meeting te gaan en de laatste dag nog een dag van de officiele meeting mee te pakken.
En de duitsers vallen opzicht wel mee, als je gewoon volhoud dat je geen gummi gummi doet laten ze je gewoon doorrijden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Toch kan ik van mooie watergekoelden ook onrustig slapen hoor, het hoéft niet per definitie luchtgekoeld te zijn. Trouwens; "It's not the destination that counts, but the journey to get there" maw, zo kan ik volgend jaar weer naar het mooie Oostenrijk, ipv te moeten wachten tot 2012. 2jaarlijks Bullitreffen, juli 2010, Kals am GrossGlockner
|
||||
|
||||
ik ga ook weer, dit keer een week ipv 4,5 dag
|
||||
|
||||
Ik wil komend jaar ook gaan.
Erik.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 25-07-2010 at 19:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dit (?) jaar gaat niet meer lukken, maar voor 2011 ben je nu vroeg genoeg
|
||||
|
||||
Haha, ja zo moet het kloppen.
Erik. |
|
|||
|
|||
ben der weer bij....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Grote tuin: check!!! (het gras is twee weken geleden opnieuw ingezaaid, en voorlopig geen camping vergunning ) |