![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh geeft niet hoor waren toch behoorlijk op leeftijd 90+ ![]()
|
||||
|
||||
![]() tweedehands winkeltjes. Ratfink. check "snuffeltje" in DenHaag eens (naast de fiddlers and firkin) die hebben echt zo'n leuk spul
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx maar waar zit fiddlers and firkin, zal binnenkort weer eens een bezoek brengen aan Den Haag, tijd niet geweest ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat die engelse pub bij het oude gemeentehuis.. kweet niet hoe die straat heet, maar zit bijv. ook de Plato enzo
|
||||
|
||||
![]() damn...luchtgekoelde mensen houden echt van aparte hoedjes...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, ze moeten iets op hun dak hebben. :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heeft dta met kaalheid te maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moest eens weten! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bob is 100% watergekoeld! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@rene; ik pas het hoedje ook dus zo groot is hij niet..... hij heeft het hoedje gekocht op budel, aan de andere kant staat een vw logo met een spijlbus erdoorheen, toen kochten we beide een embleem, ik naaide hem op mijn jas en bob op zijn hoed...... Emblemen kom je altijd tegen op luchtgekoelde meetings! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou je denken :biggrin: ![]() Ook waterkoelers houden van gekke hoedjes hoor, want dat ben ik ook nog :biggrin: