|
|||
|
|||
Jep! Kan het toevallig ook zo zijn dat deze wagen ook in het matzwart nog op marktplaats te koop heeft gestaan. Aangeboden door iemand uit het oosten des lands. Zijn naam was geloof ik Rodney maar pin me daar niet op vast.
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heeft de Zeeuwse eigenaar hem ook ooit zwart aangeboden en verlaagd zelfs. |
|
||||
|
||||
Hey die derby had ik ook zien staan! Wilde hem ook aanschaffen maar de eigenaar had mij wel eerlijk verteld hoe of wat.... Toen zag ik er ook maar vanaf! Leuk ding!
|
|
||||
|
||||
hey wat grappig om mijn derby nog in het zilver te zien.. ik heb hem in het zwart gekocht...
en die roest.. die zit er nog steeds hoor.. alleen omdat ie zwart is zie je het een stuk minder..Al is er ondertussen wel het een en ander aan gelast..vandaar de derby kas.. Die wielen gaan er ook onderuit..die passen ook niet echt..spatbord snijd er achter in.. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Berserker]Ze koopt/ruilt die derby kas dus van mij, geloof ik want ik heb niks meer gehoord. :frown:
John heeft je steeds geprobeerd te bellen.. maar je was er niet ofzo..maar de kas is inmiddels opgehaald,. is het toch nog allemaal goed gekomen.. |
|
||||
|
||||
ja chanine nu de debry weg is kan het feets beginnen (de audi staat in de garage)
|
|
||||
|
||||
Hier nog even een fototje van de 81-er polo..
Zoals je ziet helemaal nooit niks aan veranderd, behalve een keertje de uitlaat gelast.. Denk er wel aan om er leuke velgen onder te zetten.. ziet er dan toch ff knapper uit denk ik..weet wel zeker eigenlijk.. |
|
||||
|
||||
leuke 1f zijn die achterlichten zo origineel zonder achteruitrij licht ?of had je ze gespoten ?
|
|||
|
|||
Cool!! Een trekhaak erop!! :biggrin:
O en die achterlichten zijn niet origineel voor een 1f. Maar ziet er wel leuk uit! De achterwisser mist Last edited by rvdbos : 26-01-2005 at 10:01. |
|
||||
|
||||
Ik heb de auto zo gekocht en zo gelaten. Dus de achterlichten zaten er al op.. wist niet dat ze niet orgineel waren...
Ja en die trekhaak.. zat er ook al op...misschien maar eens eraf halen.. doe er niks mee.. Ik heb eens een kleine 2 persoonscaravan achter een polo gehangen.. dacht das relext voor op een meeting.. maar dat vond de polo toch niet zo leuk.. dus er gaat niks meer achter.. Misschien is de trekhaak nog handig voor mensen die vinden dat ik te langzaam op de snelweg rijd..soort bescherming voor de polo.. |
|
||||
|
||||
Zijn je achterlichten te koop / te ruil (met bijbetaling van mijn kant uiteraard)?