![]() |
|
||||
|
||||
![]() pff nog niet alles gelezen en alweer een mening klaar jammer dat het ook altijd de zelfde zijn.
maar corne heeft gewoon gelijk ding is niks te duur en als je de keuze hebt om nog een dikkere auto te kopen en daarvoor deze moet uitzwaaien DOEN zeg ik dan ![]() ronnie wanneer ga jij inruilen? of is het daar te laat voor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zijn niet alleen de rallye recaro die bij een ful option horen ook electrische pakket en zijn er zelfs vwm omgebouwde 16vg60 ![]() maar goed wat voor jou messchien een rallye is is voor somige gewoon niet goed genoeg helemaal als je er meerdere heb gehad als iemand een net setje rallye recaro's weet met deurpaneele zonder gaten erin is ook welkom
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij wel. ![]() Geen verkeerde prijs voor een nette rallye, heb al eens meer gevangen voor een golf 1. Ben wel benieuwd waar deze op getaxeerd zou worden als je bij een vernaggeld exemplaar al een taxatierapport van 12.000 krijgt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik had link beter niet kunnen plaatsen volgens mij
![]() |