|
||||
|
||||
Gisteren een ritje Duitsland gemaakt, met mn t4 california
Kwam terug met een hele lading mooi speelgoed. Heb nu een kofferklep met 3e remlicht en twee andere zijschermen. Verder nieuwe hella koplampen met zwart binnenwerk en wat kleine dopjes en dingen. Verder heb ik van de week de stootstrips bij de spuiter afgegeven om ze in kleur te spuiten. En die heb ik er vanmiddag even opgezet: de koplampen: en de klep: verder ook tt pedaaltjes en een golf 4 cabrio pookhoes binnen Vorige week ook bezig geweest om mn windscherm werkend te krijgen. De bevestigingssteun voor de rolbeugel is niet meer leverbaar bij vw.. Verder was het oude isolatiemateriaal zo broos en kapot dat ik dat er al had afgehaald. Nu gelijk weer een nieuwe erop; De kale beugel: afstandsschijfje: Isolatiemateriaal: en het ophangsysteem: kan ik van de week de zijschermen vervangen door exemplaren zonder zwarte tape |
|
|||
|
|||
jij blijft ook bezig he!
maar je blijft goed bezig dat scheelt!
|
|||
|
|||
Goed bezig,word weer een moeie complete cabrio
Al iets meer bekend over de bak? |
|
||||
|
||||
Nee, nog niet. Dan had je dat wel al gehoord Heb wel een nieuw thermostaathuis binnen
|
|
||||
|
||||
Erg netjes zo allemaal....
Ik moet zeggen dat een Cabby VR6 wel heel erg vet is.....
|
|||
|
|||
Mooie auto! Cabrio met VR6... Lekker hoor!!
Maar je schrijft dat dit blok rotor-onsteking heeft en dat deze "feller" is dan een dis-onsteking. Nou vraag ik mij af hoe dat mogelijk is? Vermogens- en koppelkromme zijn namelijk identiek..... Mvg.
|
||||
|
||||
het kleine stukje stootstrip van het zijscherm niet mee laten spuiten?
ohw laat maar, zie al wat zwart tape op dat scherm zitten, moet nog helemaal gedaan worden?
|
||||
|
||||
Komen twee nieuwe schermen op. Strips dan ook.
Last edited by stn1 : 17-07-2010 at 19:30. |
|
||||
|
||||
En vandaag de klep met remlicht gemonteerd samen met de nieuwe wielen
en een paar verse wissers: Na het maken van de foto ook maar besloten de wisserarmen te spuiten, geen foto's van. Gewoon weer mooi mat zwart Last edited by stn1 : 14-07-2010 at 16:51. |
|
||||
|
||||
Erg geslaagd!
Zaterdag kom ik even helpen om nog wat af te krijgen voor MIVW .
|
||||
|
||||
Gave velgen, heb deze nog niet eerder onder een mk3 gezien
|
||||
|
||||
prachtig,onder een s-klasse v8(waar ze onder horen) staan ze niet,hier zijn ze helemaal op hun plek
erg dik!
|
||||
|
||||
Keurig man..!!! Die Merc wielen staan echt heel netjes..!!
|
|||
|
|||
zeker subtiele wielen P.A.! Ziet er zeker netjes uit!
|
||||
|
||||
thanks all! komt morgen als het goed is een katvervanger binnen, die moet er ook nog op. Dan hoop ik voor het weekend de voorschermen te kunnen monteren zodat hij bij de mivw meeting zondag netjes erbij staat. Anders dus met twee half ductape schermen
|
|
||||
|
||||
zo weer een drukke dag gehad.. en arend kwam ook nog ff helpen
De katvervanger: vervanger van deze lege originele kat. de schermen waren wat roestig.. die moesten echt vervangen worden, dus eerst eraf.. gelijk ook een normaal luchtfilterhuis erop met een K&N vervangingsfilter. De 57i kit vond ik zelf net even te veel aanwezig. de nieuwe schermen, vr6 lip en voorbumper erop en de oude motorkap eraf morgen even poetsen en dan nieuwe foto's van het totaalplaatje Is een stuk mooier zo. Last edited by stn1 : 17-07-2010 at 19:40. |
|
||||
|
||||
Vandaag ook weer een pakje uit amerika binnen. Wolfsburg emblemen in plaats van de knipperlichten.
Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, en het linkerscherm moet gespoten worden. Waarschijnlijk gelijk het antennegat dicht laten maken. |
|
|||
|
|||
De velgen en de emblemen staan Super..Erg mooie cabbie zo
|
|
||||
|
||||
kijkk hier is iemand heeel goed bezig, wat een prachtwagen geworden.
Ken de oude eigenaar uit sneek wel, dit is wel even een flik verschil met hoe die was zeg, ga zeker zo door! |
|
||||
|
||||
ja hij bleek ook flink minder goed te zijn dan verteld...
Maar goed, nadat mn vrouw het dressoir had opgeruimd kwam er een mooi doosje naar boven.. Had ik een paar jaar terug gekocht om in een auto in te bouwen maar nooit van gekomen. Vanmiddag even aan de knutsel geweest en inmiddels heeft de golf een comfortknipperlicht functie. Dus 1 keer aantippen en 3 keer knipperen. |