![]() |
|
||||
|
||||
![]() ahahahahaha
sorry maar je bent in mijn ogen echt een mogool als je zoveel geld voor simpele achterlampen neertelt. viel me enkele jaren geleden al op dat voor een vwrijder iets al metteen zeldzaam is of weet ik veel wat is. zogenaamd hobby/liefde of wat dan ook. tis gewoon geld verdienen. natuurlijk mag je wel wat winst maken,nogal wiedes maar dit is geen winst meer maken. dit is gewoon echt genaaid worden waar je je portomonee bij trekt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hoeft 't niet te kopen he
![]()
|
|||
|
|||
![]() Je bent niks verplicht zie het probleem dus niet.
En beter te duur als niet te koop.
|
||||
|
||||
![]() owjah,was vergeten dat je je mening niet mag uiten in Nederland.
excuse moi.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en dat is nou juistem het ''probleem'', ze zijn nog naar mijn mening voldoende van in omloop! De rood/zwart/rood die lijken me zeldzamer! Dus ook meer waard. ![]() Maar goed.... idd je zult een gek treffen die dat ervoor geeft. Dan heb je geluk en een bietje centuh in de hand! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heb hier nog een setje rode hella achterlichten. Mogen weg voor €125
![]()
|
|||
|
|||
![]() De vrager is nog steeds niet gek he mensen, alleen degene die het ervoor neertelt....
Laat de verkopers lekker in de waan dat je bijv voor een set "simpele" rode Hella's 400 euro kan vangen..... ![]() Mijn mening: Ik vind zelfs 125 euro een hoop geld. Vorige maand greep ik op ebay op 5 euro na mis op een set rood/zwart/rood. Die gingen uiteindelijk weg voor 135 euro..... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Op ebay duitsland gaan ze over het algemeen ook voor de hoofdprijs.
150 a 200e is geen uitzondering
|
|||
|
|||
![]() hehe wat een commotie...het heeft in ieder geval gewerkt...Als je tegenwoordig op mp (of soortgelijke sites) wil opvallen moet je advertentie opvallen...Wat dus duidelijk gelukt is. Tegenwoordig betaald niemand nog de vraagprijs.Iedereen biedt er toch op los.Vandaar de hoge prijzen...vraagprijzen hebben geen waarde meer tegenwoordig. Setje is dus ook gewoon verkocht aan iemand die een deftig bod deed naar marktwaarde(en die wijkte natuurlijk ver af van de vraagprijs :-) ).
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een kleine selectie aan lampen liggen dus ik kan alleen maar hopen dat die prijzen omhoog gaan.
Ben ik iig. over een paar jaar niet de oplichter die de prijzen zo hoog heeft gezet ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x2. ![]()
|
||||
|
||||
![]() GRAAG SLOTJE...wat een gezeur....
|