|
||||
|
||||
Quote:
Hoe ga je de klapfunctie regelen? Is een 5 deurs stoel gelijk aan een 3 deurs stoel en moet je alleen een kabel trekken + hendel plaatsen? Of is het veel meer werk? |
|
||||
|
||||
Quote:
en fotos van de verschillen komen vanavond. wanneer het geplaatst kan worden is nog niet bekend, degene die het gaat doen is op holiday. maar zodra die terug is gaan we kijken wanneer er tijd is. ps: met stofzuigen gaat die gewoon in de voorste stand fotos van verschillen komen wat later, hoop morgen iets eerder thuis te zijn dan komen ze dan.
Diesel smoke makes girls horny Last edited by Krull : 04-08-2010 at 17:59. |
|
||||
|
||||
fotos van de verschillen komen niet, heb alles al weg dus kan ook niet meer :P.
de fotos van het resustaat komen natuurlijk wel. de bestuurderstoel zit er al in, en vandaag komt de passegier stoel en de achterbank erin.
|
|||
|
|||
nou fijn is dat, ons blij maken met een dood vogeltje
|
|
||||
|
||||
elk punt om de stoel en achterbank vast te maken zit anders.
dinsdag komt de passegier stoel erin, daar was gister even geen tijd meer voor.
|
||||
|
||||
Diesel smoke makes girls horny Last edited by Krull : 18-08-2010 at 19:49. |
|
||||
|
||||
Prachtig!
|
||||
|
||||
Dat ziet er netjes uit zeg!!! Iets om trots op te zijn.
Om er toch nog even op terug te komen. Dit zijn toch stoelen die uit een 5 deurs komen? Hoe kom jij nu op je achterbank?
|
||||
|
||||
Gaaf hoor, stoeltjes die ik ook wel in de mijne wil... maar de achterbank past voor geen meter of zie ik het verkeerd?
|
||||
|
||||
Nu je het zegt Misha! Ze lijken inderdaad totaal niet te passen. Toch wel vreemd, de MK5 is niet smaller dan de MK4.
Enig idee hoe je dit wil oplossen Krull?
|
||||
|
||||
klopt is 5-deurs. maar er gaat ook niks op de achterbank.
hij is toch smaller, mischien vanwege dat het een 5 deurs uitvoering is. maar daar gaan de gordels nu mooi doorheen. of je bedoelt tussen bank en zitting? dat kon hij niet beter krijgen, was een best naar karweitje vond die maar wel leuk om te doen:P maar heb nu eerst wat anders, komen brock b1 8.5j et13 schoentjes onder.(A)
|
||||
|
||||
en morgenochtend beginnen we met sidepipes
|
||||
|
||||
side pipes zitten deronder,
de kat is verwijderd en de einddemper is verwijderd, en een sound die ik supervet vind de velgen zouden ook nog, maar wegens tijd gebrek en mn vader ligt in het ziekenhuis komt dat komende week.
|
||||
|
||||
ze zitten eronder
|
||||
|
||||
Donders dikke velgen, maar toch echt te breed (en te klein voor op schroefset).
Wat zijn de maten van die dingen (breedtes, et-waardes en de bandjes erom)?? Edit* Quote:
|
||||
|
||||
anders was het niet mogelijk, ging die aanschaven etc. en zo kan ik nog normaal rijden.
ja mischien met uitrollen, maar dan horen de bumpers ook veranderd te worden. maar vind het zelf super staan, dacht dat ze meer zouden uitsteken, maar valt mee. je mag 3 cm uitsteken, en denk dat het 4 cm is ja klopt, voor 15mm en achter 20mm per kant. zonder spacers komt die tegen de remklauw aan alleen ligt die nu nog lager
|
||||
|
||||
Hmm wel raar, mijne zijn 8.5j et36 ná adapters (voor), dat gaat op een haar na goed (tegen de poot) geen probs met de klauw.
Als jij al begint met 8.5j et13 dan vind ik het wel vaag dat dat problemen geeft met je klauw.. toevallig nog meer foto's?
|
||||
|
||||
maak morgen wel een foto van hoe het voor is, op het dunste punt zit er op z`n hoogst 5 mm tussen.
en dan die 3 mm die ik nog pakken kan, is ook niet zo veel :P
|
||||
|
||||
wel een strak golfje!
helemaal met dat interieur!! velgen zijn ook dik!!! vind het persoonlijk meer iets voor onder een corrado maar ieder ze meug gelukkig
|
||||
|
||||
zoals te zien er is weinig ruimte over, dus dunnere spoorverbreders is geen optie. achter is het wel mogelijk, maar dan staat het voor verder naar buiten en dat wil ik niet. verder vandaag even nieuwe kentekens gehaald, de oude was beschadigt etc dus het was hoog tijd voor nieuwe. en nog klei en spray gehaald, morgen avond om teflon. woensdag mischien een heerlijk dagje poetsen (L)