|
||||
|
||||
Was weer een geslaagde meet,goed georganiseerd en ook het weer was goed, weer veel mensen gezien en gesproken Op naar volgend jaar!
@Gerben,ik ben het wel met je eens over die audiofielen, dat was iets minder aantrekkelijk.. Nog een paar fotos gemaakt . en ons gezelschap voor de dag, bedankt sjon ..
|
||||
|
||||
was een super meeting en een zeer gezelige dag was top geregeld
|
|
|||
|
|||
Wij zijn ook geweest, ben m'n Manilla Golfje 1 al op foto's tegen gekomen, bedankt!
Was een mooie meeting, goede locatie met een goede catering. Wat vooral mooi was, waren de auto's in de showroom!!! En het toppunt van de dag.... het commentaar bij de prijsuitreiking, hahaha!!! |
|
||||
|
||||
net weer terug in twente, was weer een zeer geslaagde meeting
en inderdaad, dat gepomp met die subwoofers mocht wel wat zachter....
|
||||
|
||||
Quote:
Oh vandaar dat ie moeilijk op t podium kwam aant eind Anyway, Was echt mooi opgezet daar met de showroom en alles er bij Veel mooi spul, weer was prima en broodjes hamburger niet bepaald vies. Tegen de tijd dat ik een goed beeld had van alle prijswinnaars naar de auto gelopen om naar huis te tuffen. Zit goed en wel in de auto, wil de sleutel in het contact drukken en tot mijn verbazing een vaantje achter mn ruitenwisser; prijswinnaar VAG Friesland! Onverwacht zoiets tegenkomen is best geinig Stonden namelijk genoeg mooie kontbakken daar Uiteindelijk 3e prijs in de categorie kontbakken Dank daarvoor. Prijs wordt nog opgestuurd want was iets mis gegaan met bestellen oid... Life's a bitch, overkomt de besten Vanavond waarschijnlijk de foto's nog wel online |
|
|||
|
|||
Vond het een geweldige meeting!!
Knap weer,dikke wagens,lekker eten en zelfs trienes te zingen. In de showroom stond helemaal prachtig spul Volgend jaar zeker weer heen Last edited by wobg60 : 13-06-2010 at 20:26. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die lui stonden naast mij geparkeerd, pfff werd echt helemaal gek van die herrie!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
tussen waar jij stond en waar wij stonden was het het ergst idd.... extreme audio noord
|
|||
|
|||
Quote:
stond naast hun bij het stoplicht.. klonk nergens naar |
|
||||
|
||||
Quote:
ze waren met een heel leger,was er geen 1 bij die ook maar een beetje knap leek,maargoed. maar weer verder over de leuke kanten van de meeet.
|
|||
|
|||
Vandaag ook even geweest
En viel me niet tegen moet ik zeggen Al had ik zelf een paar dingen anders gedaan , maar goed 1e keer is altijd spannend Eten was goed , snel , genoeg en redelijk van prijs Opkomst was moeilijk in te schaten , omdat er een hele ploeg mensen vroeg was , maar ook vroeg weer weg ging Dat was jammer Opzet binnen was gezellig en ruim stonden auto's die je normaal nergens ziet En das wel leuk Veel leuke mensen gesproken , en weer even gezien en weer leuke contacten op gedaan onder standhouders en mooie vrouwen waren er ook te vinden Dus de dag was weer nuttig ,gezellig en leuk hier bij paar van de 402 foto's de rest komt later wel on line Theo in de morgen ....net na de koffie de pul , met een prive zitje Mooie prijs voor een mooie auto hij blijft mooi Anderé van harte Arjan alleen blijft raar een grote donkere fries .... Alex Mars had je stil en dat gebeurd niet vaak En dan natuurlijk de zanger uit de regio die lang geleden op Baarlo te vinden was ,op het GTI treffen en nog steeds de Volkswagen trouw blijft Trienes Last edited by Alberto : 13-06-2010 at 19:00. |
|
|||
|
|||
Het was een mooie meeting! Anders als op de manege, maar zeker geslaagd!
In het kort, mooie wagens, dikke velgen, lekkere frieten en.....een koud biertje Ben benieuwd of mijn wagen nog op de foto staat..ben zelf vergeten pics te maken |
|
||||
|
||||
Vanmorgen mooi optijd heen gereden en plaats genomen met de wagen in de showroom...
Wat een ongeloofelijke mooie opzet en wagens stonden er binnen..... ...... natuurlijk ook buiten. Leuke gezellige dag gehad, maar wel erg vermoeiend en lig nu plat en languit. Veel mooie wagens gezien en veel personen gesproken. Enige kleine minpunt was denk ik toch wel weer dat muziek en harde gedreun en vond er toch wagens staan vaarvan ik dacht....tsja Catering was perfect en complimenten voor de gehele organisatie......Petje af...! |
|
|||
|
|||
laten we maar weer eens wat foto's plaatsen ipv over die onnozele lui met veel te veel boxen en herrie in de auto
Hier even snel wat foto's van mijn kant en wie was weer aan het eten (en heeft weer de aandacht Last edited by Geditionone : 13-06-2010 at 18:50. |
|
||||
|
||||
Was inderdaad een zeer geslaagde meet en ook zéker voor herhaling vatbaar!!!!!! Petje af voor alle leden die hier aan mee hebben gewerkt
|
|||
|
|||
Harde muziek viel wel wat mee vind ik...Bij Sound of mars deden we redelijk rustig met de auto's. Paar keer even een demonstratie meer niet
|
|
|||
|
|||
Was een mooie meeting
Vond het wel mooi om te zien dat de dag er vooor het terein en showroom nog vol stond van de vw dealer en dus alles was leeg gehaald binnen een paar uur Ook de bedrijven er naast waren behulpzaam geweest zag ik wel Voor de rest was het super al met al 3 uren gelopen daar |
|
||||
|
||||
Erg mooie meeting. Mooie auto's gezien en heb me goed vermaakt
Organisatie was top |
|
|||
|
|||
Was leuke meet!
Mooie locatie! Was erg gezellig. Mooi weer, met een aantal mensen gesproken en mooie auto's. Ook erg leuk vond ik het om mn oude golf IV weer eens terug te zien. En om te zien dat deze in goede handen is terechtgekomen. tevens jury bedankt voor de prijs . |
|
|||
|
|||
erg mooie meeting heb mooie auto,s gezien.
|