|
||||
|
||||
Dat maakt niet uit, kun je er toch ook heen sture
Chris, die dingen zitten alleen tegen elkaar aan, slijt nauwelijks. Tis geen tape die op en neer loopt
|
||||
|
||||
pioneer heeft een hele nette met ingebouwde blauwe tand en met een beetje uitbreiding is er ook nog een I pod op aan te sluiten...ff op de pioneer site kijken daar vind je hem wel ben ff het type nr kwijt advies prijs ergens rond de 500 euro...ik heb hem al voor 400 gezien...
|
||||
|
||||
Ik heb vorige week een bluetooth carkit in me Golf 4 gezet icm. een Nokia 6021 telefoon,maar ik vind de geluids kwaliteit van een bluetooth carkit ruk.
Het kraakt teveel en het is een dof geluid. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
klopt...mooi toestel toch...zat mogelijkheden
|
||||
|
||||
Quote:
Dan weet ik niet wat voor een carkit je heb maar ik heb er 1 in mn golf 1 in mn caddy en 1 in de bus. SUPER geluid. Heb nokia 6630 . moet je is kijken op gsmplaza.nl 119 euro |
|
||||
|
||||
Bleu tooth carkit.
De Pioneer DEH-P70BT is een mooi toestel met een ingebouwde blue tooth carkit en MP# cd speler. 2 jaar garantie. Wat wil je nog meer.
De groeten. PS: Check out www.dubspeed.nl |
|
||||
|
||||
Ik heb de 70BT 3 maanden gehad. Super radiootje.
Idd met Bluetooth. Alleen de microfoon monteren en het systeempje moet werken. Helaas heb ik geen bluetooth op mijn telefoon dus ik je geen gebruikservaring daarvan geven. Ik kan je wel zeggen dat het blauwe kleurtje van de verlichting irritant fel is in het donker. Ook in een gedimde funktie. Ik heb hem inmiddels verkocht omdat het vrouwtje steeds de weg kwijt raakte zonder navigatie. Maar als je kunt leven met de kleur, is dit een super radio ! Geschikt voor je i-pod. incl afstandsbediening. 3 RCA pre-out Dus aan het geluid hoeft het niet te liggen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat bestaat bij mijn weten ook al. Radio's met bluetooth bestaan ook al en als dat niet bestaat een bluetooth carkit is dat geen optie dan? Ik wil geen reclame maken maar informeer hier eens: http://www.rondevries.nl/ denk dat ze je daar wel verder kunnen helpen! |
|
||||
|
||||
Quote:
check dit maar eens over de pioneer(vooral het bluetooth is nog een probleem en werkt niet met alle toestellen even goed),is natuurlijk persoonlijk maar ik wilde deze radio ook kopen maar ik hou het nog even bij mijn p7400mp. http://www.kieskeurig.nl/review/96D...0230044CEC9.htm |