|
||||
|
||||
Belgische wegdek
Maar vond de meeting wel geslaagd, maar zonder die hal was denk ik iedereen rond het middaguur alweer huiswaarts gegaan. |
|
||||
|
||||
@ Tjaap,
Het zijn Lincoln velgen. zag ze ook al op een golf 2 in Reifnitz. Velgen kosten geen drol in de usa ,ben ook al aan het zoeken geweest. Kleine kans dat je ze hier in NL gaat vinden. |
|
|||
|
|||
vandaag met 2 andere polo's weer afgereist naar het belgische waregem...
onderweg bleek al dat het in belgie niet van dat mooie weer was als in nederland, helaas dus ook veel regen gehad gelukkig mochten we alle 3 binnen staan bij ruud's vw shop, johan/ruud super bedankt daarvoor B) werd op het begin van de dag echt ff niet goed van die muziek die er gedraaid werd, later op de dag werd het gelukkig beter... niveau vond ik voor charly's een beetje tegenvallen, maar was nog genoeg leuks te zien hier mijn foto's >>>KLIKKIE<<< en een voorproefje |
|
||||
|
||||
Quote:
Rode golf 1 met nummerplaat VWN is van men broer. Smidt velg TH-line is van de wagen van men maat. Bedankt voor de leuke foto van men broers wagen
|
||||
|
||||
Hier ook mijn ploatjes ... heel kort rondje gelopen maar met de camera, regen heb ik als excuus.
Maar een goeie 50 foto's gemaakt, toch nog 30 bewerkt.. hier een voorproefje, onderaan de link. En de rest: http://www.flickr.com/photos/392566...57624217966698/
|
||||
|
||||
hier een paar van mijn foto's
Hope you like m |
|
|||
|
|||
Iemand meer informatie over deze prachtige GTI?
|
|
||||
|
||||
Hier dan de foto's van mij, het zijn er maar een paar heb er natuurlijk meerdere maar moet even een paar nog uploaden.
Ja wat ligt daar achter de raam...??? Tadaa!! Dit was echt tricky maar onwijs mooi.. Zeer mooie foto.. Mitchel, je wagen stond er mooi bij..Ik heb meerdere foto's geschoten, volgens mij zat je toen net in je stoeltje erbij. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
Roept u maar
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Ha, de buurman zeer mooie en vooral nette 2 GTI ! Trok ook genoeg aandacht, heb genoeg mensen zien kwijlen bij deze wagen nu niet stiekem schaduwgrijs metallic spuiten he? |
|
||||
|
||||
dé mk2 van NL
|
|||
|
|||
Heeft u er een projecttopic over of iets dergelijk? Was voor mij ook DE auto van de show overigens.Vooral mede door mijn voorkeur naar oem wagens.Deze is echt perfectie in mijn ogen.Iets om zelf naar te streven..
Grtz |
|
|||
|
|||
Thanks!
We doen ons best er iets moois van te maken. Voor dit jaar nog wat kleine dingen en dan is het weer even mooi geweest. Jarno, zal niet gebeuren Timmeke, nee heb geen topic. Vind het altijd leuker om op een meet te laten zien wat het is geworden ipv alles van te voren te verklappen Voor de rest gewoon een super dag gehad. Vroeg weg gegaan en érg laat thuis met al die omleidingen en onzin! Belgische wegdek is drama... ook al hebben we flink wat stukken het gas er vol op gehad. Ruudje VW Shop, thanks nog voor de hotspot binnen
|
|||
|
|||
Quote:
Geen dank hoor
|
|||
|
|||
Uitlijnen voor 8,- bijvoorbeeld, haha!
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad... Je hebt er altijd maar weer geluk mee dat ik bij de schadetoko werk
|
|||
|
|||
Denk wij allemaal
|
||||
|
||||
Je 2 zag er idd netjes uit Bob
Was leuk om je s te spreken, gr Pim