|
|||
|
|||
Quote:
Wat is jouw probleem?? Last edited by Richard : 11-06-2010 at 09:20. |
|
|||
|
|||
Idd, ik neem aan, dat ook jij elk jaar bij je werkgever om salarisverhoging vraagt (voor het zelfde werk). Als je hem te duur vindt koop je hem toch niet!
Wees blij dat er weer eentje te koop is. En met deze prijzen komt ie waarschijnlijk eerder bij een liefhebber. En dat niet iedereen in een strakke golf1 rijdt.:-) GR JW |
|
||||
|
||||
Quote:
www.dubclub-online.nl Last edited by Richard : 11-06-2010 at 09:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
O dan gaat ie gefrustreed tegen mij doen Last edited by Richard : 11-06-2010 at 09:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
http://link.marktplaats.nl/348119753 http://link.marktplaats.nl/353540672 Ook mooie wagens maar toch stukken duurder als de Jetta ik begin haast te denken dat zijn reactie's persoonlijk bedoeld zijn maar dat is wel raar want ik ken m geeneens |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat er een paar mafkezen met allerhande smoesjes zooi voor veel te veel geld probeert te verkopen. Als je handelt, prima, maar dan heb ook de ballen om te zeggen dat je het gewoon doet om geld te verdienen. En loop niet zo zoet te kletsen dat je een liefhebber bent met een uit de hand gelopen hobby. Dit heet gewoon goedkoop een handelaar met een te grote bedrijfsvoorraad die noodgedwongen uitverkoop moet houden. Quote:
En dan zeg ik ook netjes dat ik gewoon meer geld wil voor 't werk. Dan ga ik niet lopen zaniken over inflatie en crisis en weet ik wat! Dan zeg ik gewoon eerlijk dat ik m'n plek verdiend heb, en met de opgedane ervaring ook waardevoller ben geworden. Maar een Golf wordt niet meer waard als ie door een handelaar opgekocht wordt. Quote:
Ga foto's maken en bier drinken.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik moet werken, heb geen tijd om te puberen. Maar de eerste auto die jij zelf rijdend maakt moet ik nog zien. Schroefsetje en wat wielen vervangen is geen kunst, en volgens mij besteed je dat eerste ook nog uit bij je laatste "projectjes".
|
||||
|
||||
[QUOTE=breadfan83]Ik moet werken, heb geen tijd om te puberen.
QUOTE] valt mee dat zo iemand als jij werk heeft Je bent een echte doordrammer kwa geld kwesties.. zoek een echte baan |
|
||||
|
||||
Kinders, tis wel weer genoeg zo
Je kan er ook voor kiezen niet te reageren, of moeten wij die keuze voor je maken? |