|
||||
|
||||
Je had gelijk het bestand was beschadigt, maar als het goed heb je hem nu in PDF file kun je openen met een PDF reader van adobe bijvoorbeeld
|
|
|||
|
|||
6:Sensor zit er in[lipjes ding
Komt [bij de GTI2] in het linker scherm achter de bumper |
|
||||
|
||||
Ja zoiets dacht ik al, aan de hand van de antwoorden in dit topic .
Maar nou weet ik alleen nog niet waar die stekker bij mn oliefilterhuis voor is...
|
|||
|
|||
5:Groen/wit en rood/zwart??
Die moet aan de thermotijdsensor Bruine sensor onder de koelwateraansluiting op de kop |
|
||||
|
||||
Is groen/wit en rood/wit. Heb alle sensoren volgens mij al aangesloten, maar zal straks voor de zekerheid iig effe kijken. En op de foto kunt zien komt ie kwa draadlengte ergens dicht bij het oliefilterhuis uit, dus of ie dan helamaal naar mn kop moet??
|
||||
|
||||
6 zit normaal in het zijscherm (buitenste) door een gat achter de bumper.
Als je de 2 doorgeknipte draden in tegen elkaar houd ging toen je handremlampje branden? Anders zou ik daar even mee uitkijken. De regelkast die achter de middenconsole hoort heb je ook? |
|
||||
|
||||
Quote:
Oké bedankt. Voor de buitentemp.sensor vind ik nog wel een mooi plekje. Die twee doorgeknipte draden heb ik doorgemeten, en zijn van mn handrem. De regelkast voor achter mn middenconsole heb ik ja . Maar waar is nou in hemelsnaam die stekker bij mn oliefilterhuis voor???
|
|||
|
|||
Komt de kabelboom uit een auto met airco???
|
|
||||
|
||||
Weet ik niet, maar op die manier had ik zelf nog helemaal niet nagedacht!!
Ik heb idd geen airco, geen ABS, geen stuurbekrachtiging... Zal de schema's er eens op na slaan... Zeker en wel bedankt voor je (wellicht geniale ) tip!