|
||||
|
||||
Hier ook een vrijgezel en 25 jaar oud. Alleen m'n VW gaat verwisselt worden voor een ander duits merk
En jammer dat je zo ver weg woont, lange afstands relaties heb ik weinig geluk mee...
|
|||
|
|||
Hier ook een vrijgezel die al tig jaar in een polo 86c rond rijd.
en he scheelt ik woon dichterbij als je wilt hyven laat het maar weten dan voeg ik je wel toe.
|
||||
|
||||
Daily : geen VAG .... Project : Kever 1200 1983 Last edited by Der Einzer : 04-05-2010 at 12:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt PM.
|
||||
|
||||
Quote:
Hyven? Beetje vent vraagt toch een meid haar nummer...belt op...en gaat samen wat afspreken...dat verstoppen achter een computer creert alleen maar verwachtigingen...beter snel de werkelijkheid toch?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
hmm ben vrijgezel, rij vw al jaren lang, woon omgeving utrecht.
ff denken heur
|
||||
|
||||
Prachtig dit, hyven. Daarmee kom je er niet, gewoon even bellen
|
|
||||
|
||||
Als ik jou was zou ik lid worden van VWSpeed... meesten zitten in de buurt voor je, en alles wat ik daarvan meekrijg is dat eigenlijk gewoon een grote speeddate club...
|
||||
|
||||
Quote:
Ze woont gewoon in Nederland hoor . Erg ver kan 't dus nooit zijn haha
|
||||
|
||||
Quote:
Nu je het zegt opper is ook nog vrijgezel volgens mij dus dat zou helemaal goed moeten komen |
|
||||
|
||||
@Lisanne;je tank vol gooien dat gaat gemakkelijk,net als opgeven.
Doe je best vw gekken genoeg hier,de juiste uitkiezen das de uitdaging en mischien best wel moeilijk. Doe je best. Jan |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier uit begrijp ik dat je niet meer op zoek bent? |
|
||||
|
||||
Jammer ik was wel benieuwd
|
|||
|
|||
Hoi mensen!
Bedankt voor alle reacties.. De meesten weten mij nu wel te vinden.. En ja ben dus nog wel zoekende maar niet meer via dit bericht.. Groetjes! |