![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier een aantal fotos van mijn kant.
Niet veel gemaakt, vanwege het weer ! De heen weg was het lekker droog onderweg, en terug reis ook. Maar we hebben ons goed vermaakt, of niet pieter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Was een stukkie rijden voor ons... maar leuke meeting, mooie locatie en mooie opkomst!
@Chris VW speed--> Tof dat je de passat erop hebt gezet, erg mooie foto http://www.teamvw-speed.nl/Gallery/...SC_1124copy.jpg
|
||||
|
||||
![]() Ook weer thuis en heb me prima vermaakt met het in elkaar frubelen van wafels
![]() Weer eens wat anders dan ijs ![]() zeer net georganiseerde meeting op een prachtige plek, complimentjes voor de organisatie |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De zwarte mk3 met gouden bbs nog bij scheuler in nijkerk zien staan met een groene polo.
Zwaaide nog even |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er ook nog een paar,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groeten Romar |
|
||||
|
||||
![]() ik vond het een mooie meeting mooie autos voor elk wat wils en we hebben een leuke dag gehad en veel lol rdv mk3 edition bleu en f&i vr6 thanks voor de mooie dag en het mooiste vond ik natuurlijk de natte slipjes ha ha
![]() ![]() ![]() gr pieter. |
|
||||
|
||||
![]() die onderste blauwe cabby,komt die iemand anders misschien ook bekend voor?
heeft in '00/'01 in de scene gestaan volgens mij,toen nog op duits kenteken met vr6-lip, a8recaro's en playstation etc....dat zijn nl de enige dingen die nu anders zijn als toen.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 02-05-2010 at 21:03. |
|
|||
|
|||
![]() was super volgend jaar maar weer mooie auto,s gezien.
en wat gezellig zo met zn vieren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet verder alleen dat de audi handgrepen er nog niet zo heel lang inzitten... |
|
||||
|
||||
![]() dat zou kunnen,maar die doorgelaste motorkap,parelmoer velgen,deurbekleding, achterbank en ga zo maar door is exact
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() die regen is slecht voor de patina.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou goed kunnen! Ik spreek die jongen nog wl s via golfcabrio.com, zal t m eens vragen... Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie meeting jammer van het weer
![]() (klein puntje van kritiek, onwijs zompige (en te dure) bal gehakt op waar ik de rest van de dag last van heb gehad)
|
|||
|
|||
![]() Organisatie was top!
Weer was k*t, maar volgend jaar zeker weer van de partij! |
|
||||
|
||||
![]() Ik vond het een supermeeting!
Erg strak georganiseerd, vele mooie auto's gezien. Sfeer was als vanouds ronduit gezellig gewoon. Het enige wat echt een beetje de feestvreugde minimaliseerde was het weer. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Was ook dit jaar weer goed voor mekaar, jammer van het weer maar toch nog een goeie opkomst dacht ik zo.
Gezellige dag gehad, toppie ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze was een dag ervoor ook in Hannover.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat zijn dat voor velgen? ![]() Edit: Heb het al gevonden in je topic. Last edited by Ron mk1 : 03-05-2010 at 07:36. |