|
||||
|
||||
Quote:
Het beschermlaagje is bij jou toch wat meer aanwezig in de vorm van tapijt op je kop. Dat vinyllaagje bij mij zet geen zoden aan de dijk
|
||||
|
||||
Goed, het zit. Met de veerpootlagers van Monroe.
Optisch verschil met die van Meyle is heel klein en ik snap niet waarom dat niet ging, maar nu zit het goed. Stuitert wel een beetje Tim heeft volgens mij foto's gemaakt, dus misschien wil hij er eentje uploaden?
|
||||
|
||||
oei nee, de SD kaart stond vol.
|
||||
|
||||
Eindelijk een foto kunnen maken. Vast niet zo laag als hier in het algemeen mooi gevonden wordt, maar voor mij prima:
|
|||
|
|||
nouuu ik vind hem wel redelijk netjes liggen hoor! had idd wel wa lager gekunt maar daar moet je maar van houden he! succes nog met de golf!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Iemand enig idee waardoor dit komt? Is dit bij alle schroefsets of ligt dat aan dit type schroefset? Ik moet namelijk ook nog nieuwe veerpootjes (auto hoeft niet verlaagt te zijn) maar mijn vriendin wordt heel veel sneller wagenziek als de auto hard aanvoelt... |
|
||||
|
||||
Quote:
dan zou ik niet aan een (goedkopere) schroefset beginnen, maar naar een hardheid verstelbare set kijken.