|
||||
|
||||
niemand,gewoon doen
|
||||
|
||||
Veel beter dan ombouwen naar NZ, carbs er op zetten.
En dat gaat dalijk als een raket(je), die carbs in de Polo!
|
|||
|
|||
Stond deze niet voor 350 te koop toen
Je maakt er iig iets leuks van weer Ik heb nog een 80/80 verlagingssetje in de aanbieding, PB me daar ff over
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt een pb'tje |
|
|||
|
|||
zowiezow is een nz een domme keus... traagste basis blok ooit.. (op de multipoint injectie na dan) geknepen inlaat, geknepen nokkenas... gewoon geknepen rotblokje.. carbs erop helpt niet echt beter een andere nokkenas zetten..
nou zie ik dat je al een ander blokje in je polotje hebt steken met een hydrostoter kop.. dus geheid dat de nokkenas van dat blok al beter is dan die die in de nz steekt.. dat icm de carburateurs heeft waarschijnlijk wel nut........ |
|
||||
|
||||
Ik vat hem niet helemaal
De originele NZ zit er nu in, en er komt een MH in. Dit zijn exact dezelfde blokjes alleen heeft een MH een aansluiting voor een brandstofpomp. (correct me if i'm wrong) |
|
|||
|
|||
Volgens mij klopt het wat je zegt, MH heeft extra pompje op de kop zitten volgens mij ??
En je hebt PB terug GJ!
|
||||
|
||||
jep klopt ook....
|
|||
|
|||
Quote:
Het is gewoon een NZ blok wat er in ligt, en die heeft een hydrostoterkop. En zoveel is er niet mis met een originele NZ, valt prima mee te rijden. Uiteraard is er veel meer uit te halen, maar het traagste basisblok is het echt niet. Monopoint variant (AAV) is dat eerder.
|
|||
|
|||
Leuke bak trouwens, helemaal met die velgen
Kun de blokken op het dak er niet met thinner afhalen?
|
||||
|
||||
Quote:
Standaard: MH heeft een nokstok van 204 graden / 7.2mm lift NZ heeft een nokstokje van 196 graden / 7 mm lift |
|
||||
|
||||
Hoe zat dat ook alweer, meer is beter?
|
|
|||
|
|||
ik heb ff verkeerd om gedacht.. dacht dat de mh eruit ging en nz erin
ok monopoint is minder makkelijk tunen.. maar dat komt niet door het basis blok verhaal.. dat komt gewoon door het monopoint injectie verhaal right??? |
|
||||
|
||||
Ondertussen heb ik wat bende gekocht om het blokje mooi op te bouwen.
Ik kan ongestraft de NZ kop op het MH onderblok zetten, en de nokkenassen ook omwisselen toch? (omdat die MH nokkenas 'sneller' is ) Want ik heb nu de keuze uit 2 koppen, moet alleen ff kijken of ie gevlakt moet worden als ik er weer 1 monteer |
|
||||
|
||||
zekers mien jong,andersom kan alleen niet..(de kop)
komt best goed,ga je er zelf ook mee rijden trouwens?
|
|||
|
|||
Leuk polotje.
Carbs gewoon erop knallen. TCZL van die forum heeft nog een spruitstuk liggen voor op een 8kleppertje. 150euro is daar de vraagrpijs van. Succes ermee en tot snel op een meeting
|
||||
|
||||
Ik heb de bende al compleet in m'n Jetta zitten dus een spruitstukkie heb ik niet nodig Ik ga der zeker mee rijden, maar het is wel de bedoeling dat ie weggaat, geen blijvertje zegmaar |
|
||||
|
||||
word zeker een leuk wagentje als er een goedlopend blokje in licht zou alleen het gehele dak ook een keer zwart zetten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Dak staat hem wel goed
|
||||
|
||||
Leuke polo GJ! Alleen trek die kentekenplaathouder er eens heel snel vanaf!