|
|||
|
|||
Sinds vandaag een nieuwe look gegeven!
Reactie's altijd welkom maar ik vind het zelf wel geslaagd. |
|
|||
|
|||
Vind het echt de bomb zo!
|
|
|||
|
|||
Mooie mk4's hier.!
Hier mijn golf tdi : Grtz. |
|
||||
|
||||
En hier de mijne
Nog niet veel aan gedaan maar in de planning staan nog een verlaging, xenon en een mooi setje mistlampen Voorlopig alleen nog ff mn handen vol aan onderhoud en wat kleine dingetjes
|
||||
|
||||
mooie bora dixi,
alleen ff logo terug en naar de grond zetten en hij is af
|
||||
|
||||
Logo terug? Nee voorlopig laat ik deze grill en nog mooi inzitten, vind het m wel goed staan zo En naar de grond gaat zeker nog gebeuren! Heb nu deze op het oog:
|
||||
|
||||
is mijn smaak he, ik draag het logo met trots
die mistlampen zullen hem goed staan!
|
||||
|
||||
De mijne!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja smaken verschillen gelukkig Maar als ik een mooie chromen originele grill tegenkom zal ik zeker wel ff overwegen, kreeg die toen niet zo gauw gevonden maar vind zo'n embleemloze ook goed staan @kb2: Mooie wagen! Nice rims!
|
||||
|
||||
Quote:
Heel vet!! Is dat gewraped?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
18"oz superturismo en kw inoxline variant 1.
foto http://img691.imageshack.us/img691/3028/1000989g.jpg Last edited by Lennart : 12-05-2010 at 20:58. Reason: Grootte foto aub aanpassen |
|
|||
|
|||
Quote:
Je de neus wel maar de rest uit de hand geplakt!! thanks for the reply's |
|
||||
|
||||
Ik vind um zeer geslaagd
|
|
|||
|
|||
Hele mooie variant hierboven!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel. Hij moet alleen nog wat lager d.m.v. een schroefset. En de klinken en deur/bumperlijsten in kleur. Zit er ook nog aan te denken aan een kleine linker spiegel. Je eigen auto ziet er ook goed, maar zou zelf ook voor een orginele gril gaan, maar dat is ieder zijn ding. |
|
||||
|
||||
Quote:
Echt super dik |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt!! geeft altijd een mooi gevoel als iets geslaagd is. ook vind ik het zelf mooi dan is het altijd vervelend als je uitgelachen wordt. morgen de laatste loodjes erop en m,n snowboard ook maar ff camo dan is tie klaar. |
|
||||
|
||||
ik vind hem ook geslaagd!
Mijn daily mk4 |
|
||||
|
||||
mijn variant weer eens wat anders
Nog een winterplaatje