![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neem aan dat het om deze auto gaat en deze is 1.5 jaar geleden gerestaureerd. Quote:
Je kunt inderdaad iets kleins over het hoofd zien maar dan zou het niet dichtgekit zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was de vorige eigenaar ook gelijk de eerste en enige? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat kan natuurlijk ook, dat hij het gewoon met restaureren over het hoofd heeft zien. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Nou wat een gedoe om een gat van 2 cm!! 10 sec de las apparaat gebruiken klaar ben je. Wou dat ik een gat had van 2 cm en de rest bikkel hardt
|
|
|||
|
|||
![]() iemand van jullie eigenlijk wel is de ophanging van de achteras rot gehad ?valt daar ook zomaar een nieuwe balk of iets in te lassen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies. Ik begrijp het drama niet helemaal. Ik kwam net wat plaatjes tegen van een auto waarvoor ik speciaal vanuit Sittard voor naar Hoogezand in Groningen ben gereisd. De auto was pas geleden gerestaureerd, en was keihard. Ik heb de verkoper toen een aantal plaatsen laten nakijken, en met klem benadrukt dat ie juist die plekken moest nazien, en me moest laten weten hoe het er voor stond... antwoord? KEIHARD! Dit zijn de foto's van die keiharde pas gerestaureerde mk2 16v: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als dat ding toen een dichtgekit gaatje van 2cm had gehad, stond ie vier uur later hier voor de deur, maar hier kon je gewoon een voetbal door de bodem duwen! ![]()