|
||||
|
||||
Zo dit weekend de blower vervangen die was kaduuk. Is toch wel fijn met dit koude weer.
gR Joy
|
||||
|
||||
leuk golfje
|
||||
|
||||
Vandaag (13-01-2011) op 140.000 gereden.
[1983] Golf 1 4-deurs Automaat Wij komen uit Limburg man, ken je dat niet horen dan? Last edited by Joy_Goessens : 13-01-2011 at 13:50. |
|
||||
|
||||
Zo, ik heb 2 velgen al ontlakt en gespoten. Van t ontlakken zijn al foto's gemaakt, alleen nog niet van de gespoten velg. Van t polijsten ben k maar afgestapt want dit was niet te doen. De andere 2 velgen hebben flinke oxidatie en die laat k denk k stralen. De velgen worden zwart met een opvallend randje. Omdat de vlegen van Alu zijn heeft t zwart n grijzige schijn (denk vd grondlak die niet helemaal dekt) dit ziet echt oldskool uit ghehe .
|
||||
|
||||
Zo, de schroefset zit eronder en de ATSjes ook.
Is mooi geworden al zeg ik t zelf
|
||||
|
||||
zelfs met schroefset vallen die ATSjes klein uit, Ik had ze gewoon zilver gespoten. Maar goed, hij gaat erop vooruit. ANWB dingen blijven stoer op een oude auto.
|
||||
|
||||
ik twijfel soms ook. T is zelfs n AA embleem. K denk dat ik volgend jaar grotere wielen ga halen. Eerst ff sparen, waarschijnlijk C2 velgjes dat kan wel op n 5-deurs, of 13'' verbreed staal 7 en 8J.
|
||||
|
||||
Gewoon zakken man met dat ding, dan zijn die wielen niet meer te klein, ik heb hem laatst zien staan op die grote doorgaande weg bij een bedrijf meen ik..Was afgelopen zondag na EuroSunday. Verder best een leuk ding, maar ZAKKEN!! HAhahaha
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
dat kan idd, ik was ook mee naar eurosunday....
K heb m lager gehad maar dat was niet leuk met rijden, drempels en shit... Denk dat er volgende zomer andere velgen onder komen. Trouwens een mooie Jetta Ronnie!
|
||||
|
||||
stond deze vandaag op de smd meeting op origineel staal toevallig?
|
|
||||
|
||||
Leuk golfje! ik heb ook een witte mk1 en woon in Geleen haha. Heb je nog nooit zien rijden in de buurt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Neen, deze staat niet op org staal, alleen in de winter . Ligt er ook aan waar je in Geleen woont, heb in Sweikhuizen gewoont dus toen reed ik meer in Geleen. Volgens mij heb ik je of je vriendin zaterdag in beek zien rijden.
|
||||
|
||||
Zaterdag Remschijven en blokken vervangen want links is versleten, denk dat de rem blijft hangen....
Verder nog de GTI lip eronder en ruber aan de uilaat want die komt tegen me carossorie.
|
||||
|
||||
Zo, heb de schijven en blokjes voor vervangen.. Een pad was helemaal op en hij remde daar letterlijk ijzer op ijzer .
Nu lekker dikke blokken en schijven die remmen goed! Alleen toen ik de ATSjes erop wou zetten kwam ik erachter dat deze nu de dikke blokken erop zitten tegen de houder aan kwamen.. Daarom ook met het oog op de winter maar de stalen slofjes eronder gedaan.
|
||||
|
||||
Zo bij 143.000 bougies kabels slang aansluitingen etc vervangen. Tevens de choke afgesteld, loopt ie weer lekker. Alleen nog de olie en dan issie klaar .