|
|||
|
|||
en 20vt prutse ze ook in een lupotje
|
|
||||
|
||||
zit de TDI er al in Richard :p schiet toch op
Maar ben je al wat info tegengekomen of ben je er nog steeds niet uit? |
|
||||
|
||||
nope tdi zit er nog niet in..pfff heb wel 4 jaar uitgetrokken ofzo..
|
||||
|
||||
Net zoals edward zeker... 2 jaar roepen, en dan 2 maanden bezig zijn ofzo....
Dusseuh, 4 maandjes |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
inderdaad richard je mag wel opschieten man, zo'n SDI is erg traag man! Laatst in zo'n ding meegereden toevallig, dat reed verder overigens goed hoor! Maar mis je niet heel veel vermogen tov zo'n G60 cabbie? (ja natuurlijk...)
Stond een paar weken terug nog een 1.9TDI met SKN chip met 140pk op MP voor 1000e.
|
|||
|
|||
ik heb ook nog wel een blok te koop 1.9 tdi gechipt naar 120 pk voor weinig met alles erbij
|
|
||||
|
||||
Quote:
Meer info is altijd welkom!
|
||||
|
||||
Ik vindt het een goed idee! iedereen aan de TDI, dat gekut met dikke inlaat en open luchtfilter blabla, gewoon TDI blok en chippie, kat leeg egr afdoppen en blaaaaazen!
aad Hartje TDI :P
|
||||
|
||||
gister polootje gereden met 2 rode letters...dat vliegt
|
|
||||
|
||||
hoe staat het ermee?
|
|||
|
|||
inderdaad bijna alles is voorin te prutsen! Hoe gaat het?
|
||||
|
||||
heb liever een tdi als een 1.8 T
Tdi is vele malen krachtiger alleen GEEN dumpvalve monteren op tdi kost vermogen. Is wel super wijs hoor dat pfft . maar niet doen. En je kan ook een 130 pk pakken tdi of een 90 pk. Maar als je zoveel vermogen hebt zal je wel kompleet met bak en al moeten vervangen koppel is rete veel hoor. Daarom ik ook blij met mijn tdi. Zometeen kleine 140 ps vanuit een 90 pk. Koppling van vr6 erin GAAN. |
|
||||
|
||||
bullit; wat heb je eraan gedaan? 110 pk verstuivers, pierburg LMM, BMC airbox en chiptune?
|
||||
|
||||
ik heb nu een open filter, chippie die eigenlijk te max staat rookt best veel maar gaat ook als de brandweer. en een peirburg ja.
Je kan ook de LMM laten vervallen en er een diode inzetten dan staat je koppel op maximum heb ik begrepen . MAar begin daar niet aan. Verder heb ik rvs vanaf blok achteras word aangepast ivm 245/35/16 achterop plannen zijn andere injectoren, je heb nu weer nieuwe die geven 20 pk meer als de vw motorsport injectoren maar dan moet je ander inlaattraject andere turbo e.d doen. koppeling e.d WARNING: You must have an EGT gage installed at minimum to monitor the exhaust temperatures. These nozzles are ony recommended if POWERPLUS nozzles leave your machine obviously underfueled. You should have custom chiptuning with an upgraded turbo and intercooling along with airlow improvements before even considering these. Kijk is op www.kermatdi.com maar eerst mijn golfje klaar, nee eerst de neus van de caddy i.v.m schade. WELKE ONDERSPOILER IS HET OP DE RODE CORDOBA EERDER IN DIT TOPIC?? Last edited by vwbullit : 30-03-2005 at 22:53. |
|
||||
|
||||
seat ibiza cupra onder lip zit er op die rooie, bennie .
|
||||
|
||||
huh heeft die die zij wings dan >>??
nooit opgevangen ff zoeken dan |
|
||||
|
||||
hmzzzzzzzzz sorry te snel gekeken (dat heb je nu eenmaal met plastic )
|
|||
|
|||
Quote:
Da's een Zaku Front Spoiler Prijs is 395 Zuidafrikaanse rand onderdeel/bestelnummer VPFS002. Meer spoilers vind je op hun site: http://www.autostyle.co.za/vwpolo_old/index.htm Alleen bestellen wil je em niet. De leverancier wil niet naar Europa leveren. Gaat te veel kosten, de verzending. (te denken o.a. aan: douane, invoerrechten enz enz enz) Eventueel wel een optie is familie daar hebben En.... Het is geen cordoba hoor maar een polo classic
|
||||
|
||||
Hee idd :P! Spiegels en bumper zijn anders dan een Cordoba
|