![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ook..
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gehoord dat de spullen op de 24ste opgehaald word.
Maar kan het ook mis hebben
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mis ![]() De 23ste gaan we alles ophalen, en ons Tinus neemt zn camera mee en gaat een mooie reportage schieten van de "opgraving" ![]() Dus lieve kijkers, nog even geduldt, vrijdag de 23ste kunnen jullie een mooie reportage verwachten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja hoe kom je dr aan....... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() kleine impressie van wat er nog meer staat
![]() ![]() ![]() oftewel: rommel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat best nog wat leuks tussen zo te zien.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Woow, oude BMW op eerste foto.
![]() Opel GT op laatste foto??? mwoaa qua velg lijkt het wel op iets japans. Mazda,datsun of oude nissan. |
|
||||
|
||||
![]() yup, bmw 501 uit 1954, ik heb 2 of 3 datsuns gezien en 2 celica's uit het jaar kruik.
nogmaals: de 23ste volgen er een boel foto's van wat we allemaal gaan vinden ![]() misschien wel ff ander topicje openen bij niet VAG.
|
||||
|
||||
![]() Die Datsuns en Celica's zijn niet toevallig te koop hè?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel ![]() Verhaal is zo: Schuur werdt tot 10 jaar geleden verhuurd aan een kerel die auto's verzamelde / opknapte, gewoon een particulier met een auto fetish ![]() kerel heeft de schuur 13 jaar lang gehuurd en vol gezet met zooi, en is van de 1 op de andere dag vertrokken en heeft nooit meer huur betaald. De verhuurder heeft tervergeefs contact gezocht met de man en nu na 10 jaar en een hoop gezeur met advocaten etc etc mag hij eindelijk de schuur gaan ruimen. Van maar een paar auto's zijn de papieren aanwezig, van het merendeel is echter alles kwijt oid. Dus het merendeel gaat als oud ijzer weg. geen garantie, geen historie helemaal niks. alles wat er na juni nog staat gaat met de oud ijzer boer mee ![]() nog even geduldt, de 23ste gaan we alles fotograveren en zal er een mooie reportage volgen van alles wat niet VAG is in een ander topic. Het is NIET mijn bedoeling om handel voor hem te gaan verkopen of verkoop van de zooi te gaan organiseren, mochten er na het plaatsen van de foto's vragen zijn dan mag je natuurlijk altijd een pm sturen voor de contact gegevens van de verhuurder dat je zelf eens kan bellen. Wel nadat wij de scirocco al hebben weggehaald natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan wil ik alvast graag dibs op de Datsuns en Celica's.
![]() Laat 't me maar effe weten als je weet wat ie ervoor wil hebben. ![]() Danku! Beetje provisie zit er dan ook wel in natuurlijk. Of als d'r nog een Rocco staat ... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pic's volgen ![]() provisie altijd welkom, maar graag in liters uitgedrukt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met bepaald alcohol- of octaan-gehalte? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ze worden doorgaans per 33cl verpakt en per 24 aangeboden ![]()
|
||||
|
||||
![]() grolsch dus?
|
||||
|
||||
![]() Nice, ben erg benieuwd wat er nog meer staat! niet toevallig een oud starletje staan daar? Kp60/61? Of een Volvo 142
|
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd!
|
||||
|
||||
![]() Gave vondst ! Benieuwd hoe het beestje er aan toe is, ik wacht met smart op de foto's
|
||||
|
||||
![]() Het is de 23ste.
|
||||
|
||||
![]() Ja ik word nu ook wel heel benieuwd, altijd leuk te zien wat mensen soms allemaal bewaren
![]()