|
||||
|
||||
Ok, de deal met de golf 1 ging niet door aangezien ik geen gehoor meer kreeg bij de verkoper. Maar ik heb vandaag wel mazzel gehad met een andere koop. Geen Volkswagen, maar wel een leuke auto. Ik heb er vandaag een hele nette BX GTi bij gekocht. Wie weet, volgende keer een VW...
Arne |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!
foto?
|
||||
|
||||
Gekocht? Je bedoeld gekregen? Neem aan dat je niet voor je lol in zo'n ding gaat rijden?
|
|
||||
|
||||
Die zijn daarom best zeldzaam hoor!!
|
||||
|
||||
Quote:
Zodra hij binnen is, ok? Dat wordt dus volgend weekend... Dat heb je met een auto die ze klaarmaken voor je... Arne |
|
||||
|
||||
PS: Foto gaarne Off-Topic zetten dan !!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Grtz.................... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Krijg je er nog een lidmaatschap van de ANWB bij? Geloof me, die zal je echt nodig hebben! Je zal meer vluchtstrook zien dan snelweg! De enige goeie bx: |
|
||||
|
||||
Quote:
Nice... Ik zou nu kunnen zeggen dat ik al een bx heb en dat daar in 30.000km maar 1 keer iets mee mis geweest... Ik heb meer aan de Kever moeten sleutelen in 1500km. Maar die vergelijking wil ik helemaal niet trekken. Iedere auto heeft zo z'n dingen. Ik ben een autoliefhebber in de breedste zin van het woord en heb dan al heel wat verschillende auto's gehad. Ik weet in ieder geval zeker dat ik ons kind comfortabel en snel zal kunnen vervoeren in de BX GTi. Arne |
|
||||
|
||||
BX Gti?? Dat zijn stoere apparaten :biggrin:
|
|
||||
|
||||
koop je er toch nog een keer een golfje 1 bij?hoeft niet altijd duur te zijn
:biggrin: |
|
||||
|
||||
Voor als de BX al kapot is en je toch opzoek bent naar een Golf 1
Hier nog wat punten: Golf 1 - Mängel Auflistung der häufigsten Mängel -Rost -ungleichmässig Handbremswirkung -verschlissene Radlager und Achsmanschetten -undichte Simmeringe an den Achsantrieben getriebeseitig -defekte Zylinderkopfdichtungen (1,1l-Motoren) -Vergaserprobleme |
|
||||
|
||||
Quote:
Maareuh... Leg nog eens uit wat jij een tijdje terug op het Citroen forum deed??? :biggrin: Arne |