|
||||
|
||||
Quote:
dan kan hij die jetta kopen Zo moeilijk was dat toch niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Even de aandacht op je eigen auto vestigen heet dat.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik vind die jetta 20VT iig wel een hele mooie auto ,om maar even ontopic te blijven
|
|||
|
|||
Quote:
Lees dit maar eens. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60395 |
|
|||
|
|||
Quote:
gaat dit nu over de auto of over ruud als het over ruud gaat doe effe over pb met hem volgens mij geeft hij alleen zijn mening en hij heeft gelijk het is toch een autostyle tjoening filter of niet is niks mis mee toch....
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 28-03-2010 at 17:03. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat mag Ruud ook en ik geef mijn mening. |
|
||||
|
||||
Fijn dat ik mijn mening mag geven Pascal... Ondanks dat in jou ogen slecht is voor mijn zaak. Er zullen altijd mensen zijn die niet tegen kritiek kunnen helaas.
Ik ben inderdaad niet zo van de goedkopere filters zoals menne maat al zegt. Ik koop meestal het meteen allerbeste. Verder vind ik het een dikke Jetta hoor begrijp me niet verkeerd!
|
||||
|
||||
Quote:
Pcies.. het was overigens meer sarcastisch, en als ik de aandacht op mijn eigen auto wil hebben open ik wel een topic
|
||||
|
||||
Quote:
da moete doen dan
|
||||
|
||||
Quote:
whahaha ik weet het nog ja.. Je moet maar zo denken, Het is Ruud die het typt ik vroeg ooit eens een prijs voor een handremkabel, ik ben nog nooit zo geschrokken van de prijs..{was duurder dan bij de dealert} dit vind ik wel 1 van de mooiste slogans van Ruud Er zullen altijd mensen zijn die niet tegen kritiek kunnen helaas. OOw ja Ik geef alleen mijn mening he |
|
||||
|
||||
Quote:
Zulk soort reacties is een beetje de reden dat ik ermee gekapt ben eigenlijk Een aantal mensen die ik persoonlijk ken en geïnteresseerd zijn hou ik zelf wel op de hoogte..
|
||||
|
||||
ik weet het misha, vandaar de knipoog...
|
|||
|
|||
zo ik dacht dat vwforum erg was met mekaar afzeiken enz maar hier kunne ze er ook wat van
|
|
||||
|
||||
Quote:
goed man dat je je mening over iets kan vormen door het lezen van 1 topic..
|
||||
|
||||
Erg gave jetta, digifiz, 20 vt zijn toch wel twee grote plussen!
|
|
|||
|
|||
Quote:
haha uhu... en het topic van marten die passat. |
|
||||
|
||||
Marten...als je goed kijkt zie je een verband
|
||||
|
||||
Schuif 't maar weer af idd ..
Het ging een hele tijd erg goed, tot ik weer een keer een vrij uitgesproken mening geef, en dan ligt het aan mij dat sommige daar geen respect voor tonen? Beetje jammer weer.
|
||||
|
||||
hmprff.. No catfights please....
Gave bak zo'n jetta met deze opties. Waarom wordt dat soort spul vaak gekocht en snel weer doorverkocht? Is het dan toch niet wat men verwacht? Het is wel een forse prijs (hij/zij is 't vast waard), voor een 'jetta'.
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 29-03-2010 at 16:14. |