|
||||
|
||||
Quote:
Die mensen zijn er inderdaad.
|
||||
|
||||
jur, ouwe trekeend! leer jij nou eerst maar eens met mesjes om te gaan, voordat we je weer naar de dokter moeten brengen ; )
|
||||
|
||||
Altijd handig:
http://www.banden-ackermans.be/cms/...=111&Itemid=103 Kun je kijken wat de diameter is van een bepaalde band en de verschillen ten opzichte van andere banden. |
|
||||
|
||||
Quote:
zeker handig ouwe!! weet ik meteen dat de diameter bij de toekomstige 165/40/16 ook 53cm is, net zoals het reservewiel dus, TOP! past precies dan haha!
|
||||
|
||||
Is je remmerij zo groot dat een 15" velg niet meer past?
Dat is namelijk waar ik tegen aan loop op het moment dat ik m'n remmerij ga "upgraden". Of is het voor de hobby? |
|
||||
|
||||
Dit is de tabel voor luie mensen, hoef je zelf niks meer in te voeren:
http://ejelta.com/tiresize/index.html?ws16=1
|
||||
|
||||
Quote:
whahaha!! inderdaad ja, past nog beter bij mijn karakter haha!
|
||||
|
||||
Quote:
als je te lui bent, om bij een lekke voorband eerst de een achterwie te doen, dan moet ik wel minimaal 17'' achterin hebben liggen, zit met R32 spul... maar ik zelf zou wel een achterwiel pakken, waardoor ik dus ook een kleiner wiel mee zou kunnen nemen zeg maar... het enige waar je dan weer zo veel mogelijk op moet letten, is je wielomtrek. daarom zoek ik dus een zo groot mogelijk wiel met band, die toch nog in het koffergat past...
|
||||
|
||||
Zijn die reparatie-flesjes niks voor je? Da's helemaal lui. Gewoon in de band spuiten, en maar duimen dat de boel dicht blijft.
|
||||
|
||||
is er dan toevallig iemand die in realiteit wel eens een smallere band gezien heeft, of weet, dan 165/40/16 , zoals een 155/40/16 bijvoorbeeld ?
|
||||
|
||||
Mischien eens infomeren bij de fietsenmaker, hebben ze geen kinderfietsen op 16"?
|
||||
|
||||
zal eens kijken of ik bij de moderators hierzo een spreek verbod kan krijgen op jouw profiel hierzo, KANSLOZE !!! hahahaha ; )