![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leer ziet er een stuk beter uit dan het recaro interieur man!
![]() Zie je dalijk wel langskomen he! Is alleen geen poetsweer ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Danku..jaa dat is het idd niet echt:P
Je ziet me zo
|
|||
|
|||
![]() Nette 3
![]() Leren interieur trouwens van iemand uit Stein overgekocht ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik liep naar de kantine toe:P over de brug. Jip heb ik van wesley gekocht ![]()
|
||||
|
||||
![]() nette mk3, en die gele mistlichtjes geven hem net even dat beetje extra. vind het super staan!
Grtzz |
|
||||
|
||||
![]() @Dude46: Dankje
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee neefje
Hier nog ff een foto van in de haven. Zal de rest van de foto's deze week eens posten ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() Staat mooi mijn oude leer kerel
![]() En nog bedankt voor het rijden naar heuts ![]() We zien ons!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja markie was van mij ![]()
|
||||
|
||||
![]() @TCZL: Dankje! Ik zal je binnenkort even de stick geven staan die van mij op
![]() @JettaMK2: Staat zeker mooi..niks te danke.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha had al gehoord dat de 3 alweer weg was en dat je t leer enz los had kunnen verkope :p |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jazekers ![]() Mike blij gemaakt met mooi leer. En kreeg goed bod op de 3 dus verkocht. Heb al ander project.
|
||||
|
||||
![]() Morgen ga ik me voorste remklauwen rood maken en als ik nog tijd heb doe ik de achterste ook nog erachteraan
![]() Hopen op een beetje lekker weer(H)
|
||||
|
||||
![]() Zoo de remklauwen zijn rood
![]() Tevens staat de veerpootbrug in de primer. Als ik morgen red haal ik even de lak ![]()
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk dan de foto's van de remklauwen
![]() Ook was ik vandaag even naar de sloop geweest. Heb orginele deurpinnetjes gehaald. En even oranje knippers voor in de zij-schermen. Ziet er wat netter uit dan die heldere shit ![]() De veerpootbrug is ook al rood..moet alleen van de week nog even de blanke laag erop doen. Dan is hij helemaal af ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb net besloten dat ik weer de orginele uitlaat erop wil hebben
![]() Dan zet ik hem in de zinkspray..dan nog de tdi-style pijpjes erop en dan kan hij eronder ![]() Dus als iemand kan stralen hoor ik het graag!
|
|||
|
|||
![]() super zo een 16 kleppertje. ben zelf meer voor oem style, maar dat is ieder persoonlijk.dat wil niet zeggen dat ik het niet heb voor jouw auto. vind alleen dat die velgen hem niet echt staan
leer is super en het kleur ook btw vind dat een machtig kleur op een golf 3 ookal is het mss niet zo zeldzaam of heo zal ik het verwoorden grtjs en ik blijf het volgen |
|
||||
|
||||
![]() Als je de uitlaat wil laten stralen, zou ik eens informeren bij Giessen in Maastricht.
Ligt redelijk in de buurt voor je, en die leveren altijd super kwaliteit spul ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je wel eens verchroomd spul gezien van hun?? Dat houdt 2 jaar en dan valt alles eraf. Ik ga niet meer naar Giessen. Rommel!!! Gr
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks ![]() ![]() De kleur is wel redelijk zeldzaam heb pas 1 gti in deze kleur zien rijden ![]()