|
|||
|
|||
weer eens in de picture
|
|
||||
|
||||
Als het weer mee zit ben ik er ook met de Rocco denk k!
|
||||
|
||||
zeer waarschijnlijk aanwezig!
|
|
||||
|
||||
zeker aanwezig met de manne van de Dc
hopelijk lekker weer, net als vorig jaar |
|
||||
|
||||
zeker weten aanwezig
|
|
|||
|
|||
Volgende week is het zover!
De definitieve categorieën Show & Shine zijn: *Top 10 Watergekoeld VW *Top 5 Luchtgekoeld VW *Top 5 Overig V.A.G *Best Of Show *Best Of Engine *Best Of Power (meeste pk's op vermogenstestbank) *Best Of Wheels *best Of Sound (gekoppeld aan db test) *Best Of Interior *Best Of Rat *Best of Business (categorie voor bedrijfsauto's) |
|
||||
|
||||
Kom waarschijnlijk wel even met de spijlbus, gezin dr in,koffie, en gaaaan
|
|
|||
|
|||
Ook aanwezig nog nooit geweest...
Dus dit jaar 1e keer
|
|||
|
|||
Ik carpool wel mee als ik die dag niks anders te doen heb...
|
||||
|
||||
laatste meeting voor mij, dan gaat de wintertijd weer in
|
|||
|
|||
Aanwezig! Elk jaar een leuke meeting!
|
|
||||
|
||||
Zal voor mij ook de eerste keer worden!
|
|||
|
|||
Ik kom ook even kijken.
Hopelijk zijn er niet zoveel monsterbumpers en glitter lak net als jaar ervoor. Een praatje met Misha maken. Kijken of hij nog tijd heeft voor een photoshot van mijn auto. |
|
||||
|
||||
Jij hebt geeneens een auto
|
||||
|
||||
Bij goed weer kom ik ook wel even kijken!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Voor mij niet de eerste keer, wel de eerste meeting voor mijn auto
|
||||
|
||||
Ook aanwezig bij mooi weer
|
|
||||
|
||||
Als het weer meezit ben ik er ook bij.
Kom met sowieso 2 golfjes MK2 en misschien een 3e, maar die is niet heel bijzonder tot nu toe:P. Vorig jaar geweest met mn oude MK2 krijtbord, was zeker geslaagde meeting.
|
||||
|
||||
herstel:P.
Waarschijnlijk 4 MK2tjes waarvan 1 niet zo heel bijzonder is, als die nog mee gaat aangezien zn versnellingsbak verrot is.
|
||||
|
||||
Het weer 40% kans op regen en een graad of 16 op buienrader.De laaste met de US dan word een tijd om aan de slag te gaan