|
||||
|
||||
goed bezig
|
||||
|
||||
Leuke mk1 man
Succes ermee
|
||||
|
||||
leuk golfje
|
||||
|
||||
bedankt!!
soms heb je geluk, en afgelopen vrijdag had ik dat. vanavond de golf 1 gekregen die ik dus afgelopen vrijdag had gekocht en meteen begonnen met het slopen van de auto. De golf is echt door en door rot, maar als je de buitenkant ziet, verwacht je niet dat het interieur in nieuwstaat is. en slopen maar:
|
||||
|
||||
Vandaag nog een audi TT stoel gekocht die ik tegen kwam op de sloop. hij is wel erg goor, maar hopelijk kan ik hem goed schoon krijgen. hij zit wel erg lekker. stoel is blauw en past dus goed bij de rest van het interieur.
iemand nog schoonmaak tips. kan ik de ergste voel eraf spuiten met een hoge druk reiniger? frame moet uiteraard aangepast worden, maar dat moet wel te doen zijn. als ik sommige ombouw projecten zie, is dit dan een makkie
|
||||
|
||||
waarom die tt-stoel?je hebt toch een knap blauw interieur nu...
een framepje maken stelt niet zoveel voor trouwens....
|
||||
|
||||
Leuke mk1, zou gewoon het orginele mk1 interieur dr in zetten is wel zo mooi
|
||||
|
||||
Quote:
terechte opmerking, maar ik maak aardig wat kilometers aan woon en werkverkeer en heb al een tijdje last van de rug, dus zocht een goede stoel om in te zitten. hiervoor had ik een passat, daar zat een recaro stoel in en dat merk je gewoon dat je een goede stoel hebt. vanaf het moment dat ik terug reed dat ik de golf kocht, kreeg ik al rugpijn. bijrijdersstoel wordt de originele stoel. de blauwe tt stoel past er wel goed bij
|
||||
|
||||
okay,duidelijk...
|
||||
|
||||
Ahhhhh op die manier de achter liggende wisten we niet natuurlijk, dan heb je het zo netjes op gelost
|
||||
|
||||
vandaag lopen boenen en moet zeggen dat de stoel aardig is opgeknapt.
nog even behandeld met middeltjes van moeders speciaal voor leer.
|
||||
|
||||
gaaf interieur... maar ik vond die rode bies op de grill wel erg gaaf staan moet ik zeggen.
|
||||
|
||||
bedankt! die rode bies was echt te lelijk, die vorige eigenaar had de gril rood geschildert en dat zag er echt niet uit.
|
||||
|
||||
heb nog wel een mooie grilletje voor je met chrome bies Ff poetsen het chroom en je bent klaar
|
|
||||
|
||||
bedankt, maar zit nu een mooi zwart grilletje in. komt geen chrome op de golf
|
||||
|
||||
nog paar nieuwe onderdelen.
nieuwe tankdop, nieuw volkswagen embleem voor in de gril uiteraard en twee nieuwe koplampen. wel immitatie, geen bosch of hella, maar vond dit goed zat.
|
||||
|
||||
apk gehad en afgekeurd. er mankeerde nog wel wat aan, namelijk:
veer linksvoor kapot, achterdemper stuk, roetmeting was te hoog, verschil in achterremmen en een klein plekje lassen. daarnaast nog wat klein spul wat al is opgelost. zou de roetmeting hoog zijn omdat er eventueel aan de dieselpomp is gedraaid, ik zie de vorige eigenaar er wel vooraan dat hij dit heeft gedaan? iemand een idee?
|
||||
|
||||
je stoel is aardig opgeknapt en de pomp kan je testen met rijden en de schroef stukje bij beetje terug draaien totdat de uitlaat net niet rookt als je gas geeft.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb nog wel een set originele veren liggen.. kun je evt wel lenen/kopen, oke? die blauwe stoel ziet er weer mega goed uit grtzzz
|
||||
|
||||
@wildeknak, bedankt voor je aanbod. ik denk er even overna. aan de ene kant is dit ook een kans om een schroefset te monteren