|
||||
|
||||
] ] Last edited by hajee : 07-03-2010 at 16:32. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik vond alleen 1 nadeel in het begin dat je er met de auto oprijdt! moet je betalen okey ma dan de personen die achter in zaten ook moet betalen okey ma andere mensen komen gewoon via de andere ingang binnen de kant via restaurant:S ma goed
|
|
|||
|
|||
Fijne meeting ! was de anderhalf uur rijden wel waard vanuit marum ( groningen)
Lekker weer en mooie auto's
|
||||
|
||||
ook net weer thuis,veel mooie opvallende auto's en ideeën gezien...
organisatie was top IMO,lachwekkendste moment vond ik de nekkenbrekertrofee uitreiking aan iemand met "een bij elkaar geraapte golf met audi-grille" superbegin van het seizoen
|
||||
|
||||
mn broer is er met mijn golf geweest
|
||||
|
||||
mijn pics staan in het album.. zijn er niet veel.. Marc had de goede cam bij zich..
|
||||
|
||||
trouwens de legergroene audi a6 had zeker geen air?
haalde ons in op de terugweg,gewoon eng zo laag....
|
||||
|
||||
vanochtend laat besloten even naar Deurningen te rijden.
Met de daily kever, rustig over de snelweg....zonder verwarming... Was wel erg laat binnen, rond half 3 of zo. Terrein was daar door al aardig leeg, maar stond nog wel genoeg leuk spul! Jammer van de koude wind, maar gelukkig was het droog! leuke meeting, zag er allemaal goed georganiseerd uit! paar foto's geschoten, maar de meest auto's zijn hier al voorbij gekomen. Een volgende keer toch wat eerder vertrekken....
|
||||
|
||||
Kou?? 'T was zwaar goed te doen in het zonnetje
Volksforum T-shirt op de achterbank, schuifdakje open en genieten Was zeer geslaagd
|
||||
|
||||
Quote:
de a6 had zeker wel air, gehele installatie lag in legerstijl achterin wel echt een dikke bak, en netjes bestikkerd(tenminste dat dachten we) ook wielkasten waren daar in tegen wel om te janken |
|
||||
|
||||
Quote:
Hans, wat kijk je boos
|
||||
|
||||
Quote:
hmm,wel een diehard dus,haalde ons in op dezelfde hoogte zoals ie op het terrein stond. en idd toen ie langskwam meende ik wat vreemde vouwen te zien in de achterpanelen...
|
||||
|
||||
Quote:
komt door het koude weer denk ik!! |
|
||||
|
||||
Hier een kleine bijdrage van mijn kant,
Het was echt gezellig heb weer flink gelachuh met Frank, in de wagen. En Egon hier komt je nieuwe pasfoto!! Natasha helemaal Happy!! Einser van Natasha Snelle VR6T Scirroco van Knedel En de rest. Het was gezellig en dat is belangrijk. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
ziet er uit als een goed geslaagde meeting en een flinke opkomst ook zo te zien
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Aantal foto's van mijn kant.
Terugweg nog even de Knedel*vweber gespot. Staat er netjes bij je auto'tjes Last edited by VWRickGTI : 07-03-2010 at 18:58. |
|
||||
|
||||
Op de heenweg kwamen we nog die gasten van DubClub tegen die hebben een foto geschoten, mag ik die zien.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
he ronnie bedankt voor het plaatsen van de foto
ik heb er sinds tijden niet zo goed uit gezien voor de rest moet ik maar weer een dikke 10+ geven voor de jongens van vw-speed het was zeer geslaagd vandaag eten was prima en geen lange wacht rij en de koffie was er ook goed te drinken leuke auto`s gezien helaas ook wat mindere auto`s maar ik denk dat er voor iedereen wel wat te kijken viel gr.egon |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn foto's op www.vwculture.nl geupload!
Teaser: Meer foto's op www.vwculture.nl !!! Voor de rest was het een goeie meeting! Het weer zat lekker mee en heb weer genoeg leuke autos gezien!