|
|||
|
|||
Quote:
Als het goed is hoort dit zo, omdat de bestuurder deur de enige is die de vacuum pomp aanstuurt die de rest ook op slot zet. |
|
|||
|
|||
Kun je de foto's hier plaatsen of moet je mijn mail adres hebben?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bestuurdersdeur zit de aansturing in. De rest van de pompjes zijn "slaves". De bijrijderskant dichtdoen moet ook zwaar gaan omdat er druk achter zit.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal ze eerst proberen hier te zetten, anders mail ik je wel. Moet vandaag werken dus wordt waarschijnlijk morgen of maandag. Ik heb wel een foto van bij de pomp, zal ik zo even uploaden.
|
||||
|
||||
Foto's laten even op zich wachten waarschijnlijk morgen of woensdag
|
|||
|
|||
Is goed, lukt het om ze hier te plaatsen?
|
|
||||
|
||||
Ik kan ze hier zetten of ik kan je mailen.
Je kan mij ook mailen door mijn naam aan te klikken en email Djinn_4fun aanklikken.
|
|||
|
|||
dit is orgineel |
|
||||
|
||||
Dat is degene die hij mist alberto, misschien kan hij die beter overnemen van jou?
|
||||
|
||||
Rechterdeur
Kofferklep Onderdrukpomp (ik heb de mijne niet in de kofferbak zitten... maar op een andere plaats) Dit zijn de foto's die ik tot nu toe gemaakt heb, meerdere volgen nog.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is inderdaad degene die ik mis, als ik het voor elkaar kan krijgen om de kabels goed op de zekeringkast aan kan sluiten wil ik deze wel van je overnemen. |
|
||||
|
||||
Je kan deze als het goed is zo insteken op de zekeringskast.
|
|||
|
|||
hij komt uit een complete set die ik te koop heb
mijn broer heeft nog een set liggen voor 3 deurs golf evt staat wel op MP |
|
|||
|
|||
Verkoopt hij deze ook los of alleen als volledige set?
|
|
||||
|
||||
Aansluitschema.
Vanaf de pomp 3 stekkers: 1x zwart (vastmaken aan massapunt kofferbak) 1x rood/wit (openen) 1x rood/geel (sluiten) Richting de zekeringkast (niet erin): 1x rood/wit (openen) 1x rood/geel (sluiten) Op de witte stekker 3 kabels: 1x rood (constante plus in zekeringkast) 1x rood/wit openen, 1x rood/geel (sluiten) Vanaf de bestuurdersdeur: Witte stekker 3 kabels: 1x rood (constante plus) 1x rood/wit (openen) 1x rood/geel (sluiten) Hopelijk heb je hier genoeg aan.
|
||||
|
||||
Uiteraard...
rood+rood/wit voor openen rood+rood/geel voor sluiten
|
|||
|
|||
Oke, dit maakt het allemaal wat duidelijker. Alleen mijn rode kabel naar de zekeringskast heeft 2 aansluitingen moeten die allebei of 1 van de 2 worden aangesloten?
|
|
||||
|
||||
Er hoeft er maar 1 in, hij is vertakt voor eventuele andere opties.
Ik heb er zelf voor mijn carkit de constante plus van gepakt.
|
||||
|
||||
Ik heb t ook in mn gti, je kan de rode plus (vierkante stekkertje) doorkoppelen aan een dezelfde rode + stekker achter de zekeringskast, en de massa aansluiten, en dan werkt het al.. je moet idd wel de juiste compressor in de kofferbak hebben..
|
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat er geen stroom vanaf komt, zit er een zekering die ik misschien kan vervangen?
|