|
||||
|
||||
hij is stoer Stijn vind het echt een gaaf apparaat
|
||||
|
||||
Erg cool Stijn!! Staat je museum nou niet vol :p
|
|
||||
|
||||
Te vol, maar ben aan het opruimen
|
||||
|
||||
vetjes
|
||||
|
||||
Tnx Erdem
|
||||
|
||||
Dorien en ik stonden daar nog wel ff............................................totd at jullie uit het zicht waren verdwenen......................................... ...
Al heeft ie daar een hele tijd gestaan het doet je toch wel wat als ie weggaat. Maja we hebben nog ff getoerd met de 1 van dorien om het een beetje te vergeten. Heel veel plezier ermee, als ie blijft lopen tenminste hehehehe
|
||||
|
||||
Nou hij staat nu vlakbij hoor, op de oprit van Sander (vriend van me die erbij was). Kun je'm gaan knuffelen
Hij loopt verder goed, stinkt naar olie door de erg lekke klepdekselpakking en hij wil niet meer stationair lopen. Zou goed te maken kunnen hebben met die andere electrische probleempjes. Kleine probleempjes, komen we zonder twijfel wel uit!!
|
||||
|
||||
hoop t,
dat van het stinken naar olie is mijn schuld..............was ik vergeten te vertellen, ik had een klein beetje olie bijgevult ong. 0.5L maar ik goot t er een 'beetje' overheen dus dat is wat je ruikt denk ik, t ging over t gaat richting de achterkant van t blok SORRYYYYY.........had t ff moet zeggen
|
||||
|
||||
lol, maakt niet uit, ik schrik niet zo snel meer Maar Sander zag een beetje blauw... :p
|
||||
|
||||
WHAHAHAHAHA!!!!!! is goed voor m, wordt ie sterk van
|
||||
|
||||
Holy shit, zit net even te vergelijken: allebei mijn 74er Golfjes zijn op 27 september 1974 op kenteken gezet, dezelfde dag!!! De chassisnummers schelen maar 143 auto's (de rode is ouder), ik denk dat het treinbroertjes zijn
|
|||
|
|||
heeft pon daar niet nog gegevens van liggen misschien? zou wel stoer zijn!! p.s. moet je er ook wel ff eentje afmaken na de ponton he
|
|
||||
|
||||
Deze is af, ik weet welke auto dit jaar mee naar de meetings gaat
|
||||
|
||||
ga je`m ook verder zo houden dan??
of ook op z`n gat enzo..... hmmmmm......
|
||||
|
||||
Wow, proficiat Stijn! Ik was ook verheugd om dit nieuws te horen afgelopen zaterdag. Nu swallowtail gaan sparen en de rest van die 'eentjes' de deur uit (om plaats te maken)!
|
||||
|
||||
Quote:
ey, en eerst niet even die jetta dan?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
sjieke dinges man
ziet er zelfs nog beter uit dan mijn 1980 hehe ja wel cool zo 2 :p jammer van de motorkap maar zul je wel ergens vinden zekers ze zijn wel duur ach wat niet tegenwoordig :biggrin:
|
||||
|
||||
knappe vondst stijn!.... en veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
Quote:
Stijn heeft er een paar reserve |
|
|||
|
|||
mooie aanwinst, houden en aan je kleinzoon schenken.
hij zal je eeuwig dankbaar zijn. [ QUOTE=Stijn]Holy shit, zit net even te vergelijken: allebei mijn 74er Golfjes zijn op 27 september 1974 op kenteken gezet, dezelfde dag!!! De chassisnummers schelen maar 143 auto's (de rode is ouder), ik denk dat het treinbroertjes zijn [/QUOTE] je kunt zien dat het vw virus in ernstige matige beslag heeft gelegd op bepaalde personen :biggrin: heb voor de aardigheid net ook even gekeken, mijn diesel is van juni 83, maar mijn golf 1.1 beige heeft 31-12-83 op papieren staan, als dit golfje achterom gekeken zou hebben in de trein zag ie dat ie gevolgd werd door lelijke bots autotjes... in het kader van de grote opruiming stijn, ik zoek nog een beige interieur en wat andere spulletjes. iedereen een fijne kerst toegewenst |