|
||||
|
||||
Ben vanmiddag ff bij Martijn op de koffie geweest en heb z'n toplagermoerverwijderdop geleend.
Op de terugweg moest ik heel erg lang in de file staan, waardoor de temperatuur nogal opliep. KVS lampje ging branden, en die is eigenlijk niet meer uit gegaan, ook nadat ie weer op normale temperatuur was. Is dat gewoon nieuwigheid na 292.000 km of is er wat kapot? |
|
||||
|
||||
niveauschakelaar van het koelvloeistofvaatje kaduuk of er zit te weinig vloeistof in??
|
||||
|
||||
Ik had idd de tip al gekregen om uberhaupt ff te kijken of er nog wel genoeg vloeistof in zat
|
|
||||
|
||||
lampje gaat volgens mij ook branden als er niet genoeg vloeistof in zit. Of gaat het lampje branden dat de temperatuur te hoog is..?
|
||||
|
||||
Owja hier nog een paar kiekjes van het dashboard, ik heb wel eens betere gezien
Echt alles hangt los, is gescheurd of is gewoon kapot |
|
||||
|
||||
ik heb nog een hele bak passat dash delen liggen,... 15 euro ben je de man,...
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook nog een complete liggen uit onze oude GT.
Gratizzzzzzzz Maar is wel een eindje rijden |
|
||||
|
||||
Dan ga ik eerst ff bij Tjaap in z'n bak grabbelen
|
|
||||
|
||||
Ha gave wagen! Leuk dat er nog meer forummers mee doen aan de carbage run! Dennis en ik doen mee met een bmw 520 uit '88. Succes Groeten Niels
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kunnen we al een aardige meerdaagse Volksforum meeting houden
Ik heb vanavond even koelvloeistof bijgevuld, en het lampje knippert niet meer |
|
||||
|
||||
techneut
|
||||
|
||||
Waarvoor ik het eigenlijk deed natuurlijk En meteen even wat keukentafel tjoening gedaan; bumpstops gehalveerd |
|
|||
|
|||
Leuke Passat, Goud zei het gisteren al.
Bumpstops inkorten zal hem goed gaan staan Ben benieuwd naar de Passat in platte toestand... |
|
||||
|
||||
Gaaf ding, zal wel goed lopen natuurlijk.... En wat is er met dat dashboard gebeurd??
|
|||
|
|||
ow hoi, wat een stink hok
|
|
|||
|
|||
gertje is idd ff bij me op de koffie geweest en man wat stink dat ding van binnen
er moet idd echt wat gebeuren aan het dashboard want dat ziet er echt niet uit! gr. martijn p.s. doet u mij maar zo'n stickert
|
||||
|
||||
ben benieuwd,gauw eronder die schroefset...
|
||||
|
||||
Vrijdag, zaterdag en misschien zondag wordt er even heftig aan gesleuteld
|
|
||||
|
||||
We gaan het interieur te lijf met stoomreinigers, tapijtreiniger en nog meer chemicaliën
|