|
||||
|
||||
Ben er ook by, mooie meeting altyd!
|
||||
|
||||
Zowiezo aanwezig en heel misschien wel met een nieuwe wagen. Ik ben zelf eens benieuwd word de eerste keer Charly's maar van horen zeggen moet dit een mooie meeting zijn.
Dus tot zondag. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ben er ook bij met 2 mk1 cabrio's en heel misschien 'n kever.
|
||||
|
||||
Misschien dat ik ook kom, maar weet het nog niet zeker, is ook 200 km enkel maarja als het de moeite waard is waarom niet he.
Erik. |
|
||||
|
||||
Nou was het voor ons maar 200 Km
Wij moeten 400 Km rijden om er te komen Maar ff kijken wat we gaan doen. Mogen we wel om 6uur weg |
|
||||
|
||||
Ik ben er ook zeker weer bij! Vorig jaar was super, alleen het weer wat minder, maar dat ziet er voor aankomend weekend ook goed uit
En de auto is er zo'n beetje klaar voor, nog een paar dingen die hopelijk morgen binnenkomen, en dan moet het lukken voor zondag!
|
||||
|
||||
Heb net even de foto's van vorig jaar bekeken en ga zeker die kant op komen.
DennieMeister is mijn bijrijder voor die dag. Erik. |
|
|||
|
|||
@pimvw: leuk, kan ik je nieuwe bumpers eens bewonderen.....
ps: als koolstof fetishisten onder elkaar: heb weer wat leuke spullen laten maken voor de cabrio..haha
|
||||
|
||||
Quote:
Oké jy zit ook niet stil Ik ben er zaterdag al, pak n hotel daar. Is mn laatste meeting voor de komende tyd, ben hierna 8 weken op "vakantie"... Gr Pim
|
|||
|
|||
Hey Pimster,
Zie je zondag. Eerst vandaag nog even naar de bruiloft van Marnix. Heb een berg flyers bij me. Helaas kan Sven niet komen helpen . |
|
||||
|
||||
Quote:
Yes, komt goed Gedraag je n beetje op de bruiloft hé
|
|||
|
|||
Pim,
waarom zit je eigenlijk in een hotel? Is het vanaf jullie niet heel dichtbij? Of zitten er ook veel Engelsen enz. en beetje party machen?!
|
||||
|
||||
Ik kan zelf niet mee omdat ik moet werken morgen,
maar men broer en men maat en nog wat mensen komen ook. Rode golf 1 GTI , blauwe golf 2, blauwe golf 1 cabrio GTI, zwarte golf 2 GTI Voorderest weet ik niet wie er mee is. Ben er vorig jaar ook geweest en vond het zeer gezellig.
|
||||
|
||||
Yessir! Aanwezig helaas zonder eigen auto, maar wel mee met de Einser van ErikvanBilsen.
|
|
|||
|
|||
De weersverwachting is niet best.
|
||||
|
||||
Quote:
Niet zo negatief joh Morgen rijd ik rond 7 uur weg vanuit Almere, met ze 2en in 1 auto dus hopelijk kom ik onderweg wat Nederlanders tegen waarbij ik aan kan sluiten
|
||||
|
||||
Check het verslag HIER !