Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 04-02-2010, 23:54
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Inderdaad, wat Gerard zegt.

Golfje 2, heel handig klein goedkoop auto'tje... totdat wij het in de poten krijgen.

We moeten anderhalve meter van de stoep parkeren om de velgen niet te slopen. Poetsmiddelen kosten maandelijks meer dan wat een Afrikaans dorp nodig heeft om een jaar goed te kunnen eten. De kofferbak herbergt zoveel versterkers, schermen en speakers dat er geen zak boodschappen meer in kan, en de achterbank is onbruikbaar vanwege alle verchroomde en gepolijste buizen van de kooi, en als de wederhelft dan vraagt of de zooi dan op het dakrekje kan wordt ze scheef aangekeken omdat dat een NOS onderdeel was, en schadevrij moet blijven. Als dat dakrek niet NOS is, ligt het volgepakt met lege koffers, lege olievaten, en meer dan duizend euro dure reservewielen met een paraplu er boven, want God behoede dat er een druppel regen op het gepolijste oppervlak valt. Op de TomTom hebben we alle klinkerwegen in Nederland al gewist, omdat we daar niet overheen kunnen met onze twee en 'n half duizend euro schroefset. 's Nachts kunnen we niet rijden, omdat de gele koplampen voor geen meter licht geven, en overdag worden we aangehouden vanwege de blauwe kentekenplaten. In de winter kunnen we niet rijden, want dan tast pekel de gepolijste 18-delige velgen en de 63 lagen speciaal gemengde mica-lak aan. 's Zomers kunnen we de weg niet op omdat de blauwe spijkerbroek afgeeft op het witte lederen interieur, als we ons uit de naad zweten vanwege de verwijderde airco, onder het mom van gecleande motorruimte. Als we de banden willen oppompen moet eerst de auto worden opgekrikt met een klein krikje, als de auto hoog genoeg is kan de grote krik er onder, daarna kan de velg met het aan de achterzijde gemonteerde blinde ventiel worden afgenomen met suede handschoentjes, en kan de band worden opgepompt tot een barretje of 7 vanwege de getrokken bandjes, en als dat gedaan is kan het wiel weer op de auto, kan de auto weer op de kleine krik, en daarna weer op de grond, waarna het hele vier dagen durende ritueel voor de andere drie band / velg combinaties herhaald kan worden...

Maar inderdaad, dan is een two-tone Golf 3 over the top....

en idd ieder zijn ding. tuperware was ooit ook mode

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Old 05-02-2010, 06:37
Der Ghopmeister's Avatar
Der Ghopmeister Der Ghopmeister is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by ben zine
Nee, niet mijn auto. Ik kwam de advertentie tegen op Marktplaats. Als je het kenteken intoetst bij de RDW krijg je nog gewoon de gegevens van de Golf te zien. Als het kenteken niet wordt ingeleverd verwacht RDW volgens mij dat de schorsing tzt weer wordt betaald. Daarom verbaas ik me erover dat de auto is gesloopt.

Heeft met de neus tegen een boom gestaan met de boom bijna tot t dashbord dus die was wel stuk....... dus toen helemaal maar gesloopt wat ie met t kenteken gedaan heeft weet ik niet misschien heeft ie m nog wel en kan ie die naar die lui op sturen
Old 05-02-2010, 07:00
sixpack's Avatar
sixpack sixpack is offline
Volksforum Crew - Polijstpooier

Ik denk dat ie op de bodem van 1 of ander kanaal ligt...
Old 05-02-2010, 08:01
The Skinnmeister's Avatar
The Skinnmeister The Skinnmeister is offline
Volksforum Donateur

@ Breadfan
Old 05-02-2010, 09:44
Boeie's Avatar
Boeie Boeie is offline
Volksforum Aandeelhouder

Breadfan
Old 05-02-2010, 09:47
maniacmark's Avatar
maniacmark maniacmark is offline
Forum junkie

Breadfan for prins carnaval (of president, net wat tie liever heeft:P)
Old 05-02-2010, 10:00
Tjeerd's Avatar
Tjeerd Tjeerd is offline
Triple Action Donor - travel pussy

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Inderdaad, wat Gerard zegt.

Golfje 2, heel handig klein goedkoop auto'tje... totdat wij het in de poten krijgen.

....

Ben het niet vaak met je eens..

maar
Old 05-02-2010, 20:05
Der Ghopmeister's Avatar
Der Ghopmeister Der Ghopmeister is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by sixpack
Ik denk dat ie op de bodem van 1 of ander kanaal ligt...

Quote:
Heeft met de neus tegen een boom gestaan met de boom bijna tot t dashbord dus die was wel stuk....... dus toen helemaal maar gesloopt wat ie met t kenteken gedaan heeft weet ik niet misschien heeft ie m nog wel en kan ie die naar die lui op sturen

Old 05-02-2010, 21:23
stufenheckfahrer's Avatar
stufenheckfahrer stufenheckfahrer is offline
VW Guru

@ bakkersproduktenfetisjist: You've nailed it man

Posting Rules