|
|||
|
|||
Denk dat dikke Porsche's er ook wel onder zullen staan met een lekker plat bandje..
Wél met naafdop in kleur dan
|
||||
|
||||
Quote:
toen hij paars was, was hij van MIVW
|
||||
|
||||
Quote:
Komt vast wel goed! First things first Heb nu net nieuwe onsteking gekocht, want oude was kaduuk! Nu nog een paar filters en pakkingen en dan is het blokje weer goed! Dan interieur weer inbouwen als ik het kleine lekje van dakraam verholpen heb Dan bumpers en lijsten enz.. en daarna ga ik wel kijken voor nice setje wielen..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar toen toch ook nog 1.8? |
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, eerst problemen oplossen. Het is tenslotte ook nog geen zomer
|
||||
|
||||
Quote:
yup wel al met 5 gaats onderstel
|
||||
|
||||
Quote:
mevrouw MIVW haar vervoermiddel, toen verkocht aan ene Wessel en toen Jeanot.
|
||||
|
||||
Quote:
Omgeboord naar 5 gaats en daarna orgineel 5 gaats ivm VR6 inbouw. Mooie wagen trouwens, ben benieuwd naar de wijzigingen
|
||||
|
||||
Quote:
En nu voor Fransie |
|
||||
|
||||
Hey Frans,
zeker met de geplande wijzigingen wel mooi! Als je een keer in de buurt bent moeten we de Rennsports van de G60 vorig jaar hier maar eens onder passen Andere bumpers en het ziet er al een stuk beter uit. Nu wel de ideale gelegenheid om zelf de binnenkant even in de zelfde kleur als de buitenkant te zetten... Als ik binnenkort tijd heb kom ik wel een keer buurten
|
||||
|
||||
Hey Franske!
Ziet er erg nice uit, mooie aankoop en al goed aan de gang zie ik! Kom binnenkort wel ff kijken. Gefeliciteerd met je aankoop iedergeval |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een setje c2's 8 en 9j in de aanbieding
|
|
||||
|
||||
Passat VR6 is zowiezo
Hoewel ik het kleurtje helemaal niks vind |
|
||||
|
||||
vind het kleurtje ook niet alles, de bumpers daar in tegen vind ik persoonlijk niets mis mee staat hem goed, maar de bumpers met de ''lijntjes'' staan minstens net zo goed
|
|
||||
|
||||
Met de plannen via Frans heeft krijgt de auto een hele andere uitstraling. Ik denk dat de bruine kleur dan nog veel beter uit komt, het is zeker een super mooie kleur!
Het klussen en schoonmaken ging gisteren snel, ondanks de regen... of misschien wel dankzij de regen!
|
||||
|
||||
mooie passat
en bumperupdate zal hij zeker beter van worden |
|
||||
|
||||
Zo jah heb beetje zitten denken wat ik precies wou
en dit moet het ongeveer worden: (let niet op shop kwaliteit haha was in 5 minuutjes in elkaar geknald gaat om het idee ) - originele voor en achterbumper half kleur - originele strips monteren en dorpel terug zwart - klinkjes weer zwart en voetje spiegel zwart - wielen weet ik echt nog niet ( wel 17 inch denk ik) |
|
||||
|
||||
Zo ja... super!
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja.. mooier wordt hij er niet van. Dat je de bumpers niet zo glad wil begrijp ik wel, maar afgezien daarvan is alles wat je wilt gaan doen geen verbetering IMHO Zou dan eerder half gladde bumpers nemen, us knipperlichten voor niet gewoon oranje en de zijkant zo laten. Of als je dat niets vind de gt set erop. Dus de zijkant en bumpers mooi zwart. Niet half half |
|
||||
|
||||
Sjopje ziet er toch wel goed uit