|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Hoe duur is het op het moment Bobby als je op Stenaline boekt?
Duurder dan we nu zijn zeker ??
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik wil dolgraag weer meetings afgaan als de Golf eindelijk klaar is, en ook graag de wat grotere en mooiere meets. In de zomer is de kans dat ik vrij krijg maar klein, zeker in de weekenden, dus liever een paar goede meetings pakken dan een heel zooi rommel. Dus, kosten aan brandstof met een mk2, bootkosten, verblijf op camping, entree, etc...
|
||||
|
||||
als je nu boekt en dan net zoals ons vertrekt op de donderdag avond en zondagavond weer terug zit je voor 1 persoon met auto op 230 euro. en dan zijn de annuleringskosten erafgehaald want daar heb je bij economy niks aan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
is je vrouw zo licht of de koffer zo zwaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is duidelijk. Valt me eerlijk gezegd nog goed mee.
|
|||
|
|||
Reken al met al maar op een 500/600 euri...
Met alle drank enbij enz. - boot - eten en drinken voor 3 dagen - 2 tanken benzine minimaal - entree voor meeting/camping Vooral als je die ponden in handen krijgt dan gaat het (te) hard!
|
|||
|
|||
@ Gerard...
dat denk ik niet nee
|
||||
|
||||
Jahaa Bob, elk pondje gaat door het mondje.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat het goed geregeld is bepalen de bezoekers zelf,ik kan niet begrijpen dat je naar een meeting gaat en het dan normaal vindt dat je in de hand gehouden moet worden door de organisatie Door het gezeur van vorig jaar was het dit jaar bijna niet meer doorgegaan. |
|
|||
|
|||
Nou, ik weet wel dat ze dat wel bij de Engelsen zelf kunne zoeken
en niet bij dat handje vol uit NL. Sowieso snap ik niet dat alle merken er gewoon op komen. Bij binnenkomst heb je links een onwijs groot veld. Laat die gasten hun tent uit laden en dan hun niet VAG lekker apart weg zetten! Kunnen ze 's avonds ook niet over de camping rijden met een tent op het dak met gasten erin en één in een slaapzak aan de trekhaak :S Dat was zo kansloos!
|
|||
|
|||
Vuurwerk afsteken, ook zoiets!
Wat omhoog komt, komt ook weer terug! Naafkappen gejat, R32 roosters etc. Zitten/zaten gewoon vieze rotte appels tussen!
|
||||
|
||||
Ja waardeloos vorig jaar die engelsen waren echt vervelend die alleen voor het feest kwamen echt erg we hebben bijna 3x slaande ruzie gehad daaro.
Je kon echt merken dat het zaterdagavond werd want toen kwamen de gekken het terrein op met allerhande merken en ouwe bakken. Heel jammer. Hopelijk dit jaar beter.
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens Bob. En dan niet te vergeten die lui welke s'nachts menen te denken dat ze met hun hele inboedel zoals stoelen, tassen etc. tussen de auto door moeten gaan en met hun zotte dronken hasses over het hek moeten klimmen en je halve tent en je eigen plat trappen terwijl de ingang 10 meter verderop is. En commentaar is heel wat anders dan zeuren |
|
||||
|
||||
Gelukkig neem ik dit jaar mijn krikje weer mee
Dus gaat wel weer goed komen , heb der zin in |
|
|||
|
|||
hmzz als ik loterij win ga ik ook. Maar daar ga ik niet vanuit aangezien ik niet eens meespeel met de loterij:P
|
|
|||
|
|||
Alleen ff een normale tent kopen...
Dat paleis van vorig jaar gaat niet meer mee!
|
||||
|
||||
Damn dat was wat Bobby hahahaha gewoon ff een ploptentje man ben je ervanaf.
|
|||
|
|||
Moet je je ergens registreren/boeken of doen ze dit?? Zou dit mijn eerste maal, nu ik eindelijk de moed bijeen geraapt heb voor de grote oversteek
|
|||
|
|||
Quote:
Ja man, haha. Kan ik die ook mooi voor Dub05 weekend gebruiken! En anders fijn naast Alie & Siep